Cilj projekta je posodobitev pedagoških praks, predvsem tistih ki se uporabljajo za usmerjanje in podporo študentom pri dejavnostih projektnega učenja, ter da se v tem kontekstu spodbudi razvoj digitalnih spretnosti in izmenjavo dobrih pedagoških praks z uporabo digitalizacije.
Za ekipo iz Bioehniške fakultete v Ljubljani sta dve leti uspešnega zbiranja podatkov o pedagoških praksah, ki se jih je v času krize COVID-19 posluževalo pedagoško osebje v treh evropskih državah – Francija, Grčija in Slovenija. Prav tako pa so v času svojega dela oblikovali uspešen priročnik, ki bo služil kot uporabno izhodišče za enostavnejše in učinkovitejše vključevanje preverjenih digitalnih pedagoških praks v proces poučevanja. Projekt DigiFoodEdu se je pričel v letu 2021 in traja do konca marca 2023.
Prva faza projekta, ki se je zaključila z decembrom 2021, je bila namenjena izkljuno pridobivanju vpogleda v najsodobnejše metode poučevanja, ki so bile vzpostavljene med krizo COVID-19. V tej fazi so raziskovalci z uporabo različnih spletnih anket in z metodo fokusnih skupin pridobili podrobne podatke o izkušnjah z učenjem na daljavo. Informacije se je pridobivalo tako s strani študentov, kot s strani pedagoškega osebja. Rezultate anket in fokusnih skupin se je natančno pregledalo in uporabilo za nadaljnje delo, ki je sledilo.
Na podlagi rezultatov prve faze projekta so sodelujoči v projektu pripravili in izvedli drugo fazo, ki je zajemala identifikacijo dobrih pedagoških praks na podlagi rezultatov prve faze projekta. Identificirane dobre pedagoške prakse so raziskovalci dobro preučili in o njih nato podučili še skupino pedagoškega osebja, ki je te prakse (ali vsaj nekaj od njih) vključila v svoj pedagoški proces. Pri tej skupini pedagoškega osebja in pa tudi pri študentih so nato preverili tudi kakšno je zadovoljstvo z vpeljanimi pedagoškimi praksami, ter tako ovrednotili zadovoljstvo z identificiranimi dobrimi pedagoškimi praksami. Druga faza in s tem tudi sam projekt, se zaključujeta z izdelanim vodnikom najboljših pedagoških praks za izboljšanje izobraževanja v digitalni dobi.
Do vodnika lahko dostopate TUKAJ.
V okviru projekta potekajo tudi številna druga srečanja, dogodki in aktivnosti o katerih si lahko preberete več tudi na spletni strani: https://digifoodedu.ecotrophelia.org/
Projekt DigiFoodEdu je dvoletni projekt, ki se je pričel aprila 2021, in se izvaja v okviru finančnega programa Erasmus+. Poleg Biotehniške fakultete Univerze v Ljubljani projekt povezuje še tri druge partnerje iz dveh različnih držav - National Technical University of Athens iz Grčije, National Institute of Technology for Life, Food and Environmental Sciences iz Francije in evropsko gospodarsko združenje EEIG ECOTROPHELIA EUROPE.




