Udeleženci festivala se bodo lahko udeležili tudi delavnice Glasba v oglaševanju: Vse, kar ste želeli izvedeti o avtorskih pravicah, pa si niste upali vprašati svojega odvetnika. Na vsa vprašanja bo odgovarjal Žiga Drofenik, upravljalec avtorskih pravic v podjetju IMC MP d.o.o., Universal Music Publishing.
V petek, 7. aprila, bosta Maruša Hrovat, strateginja, Luna\TBWA, in Günther Van Lany, strateški direktor, TBWA\Belgija, potrjevala takšne in drugačne stereotipe o strategih. Izvršna urednica Marketing Magazina Simona Kruhar Gaberšček bo predstavila B-report, lestvico največkrat nagrajenih kreativnih del ustvarjalcev iz regije nekdanje Jugoslavije. Strateški direktor McCann Worldgroupe Evropa iz Velike Britanije Harjot Singh, iskani strokovnjak in govorec v oglaševalski industriji, bo na govorniškem odru povezal sol in tehnologijo. Razjasnil bo, kakšna je oziroma bi morala biti vloga tehnologije pri ustvarjanju.
Tudi drugi dan festivala prinaša delavnico za obiskovalce. Vodil jo bo kreativni direktor v agenciji Imago Ogilvy Drago Mlakar, ki bo podal odgovore na vprašanja, kako prepoznati bistvo ideje, zakaj dobro ni vedno najboljše in zakaj je zaupanje med naročnikom in agencijo bistveno za uspešno komunikacijo.
Preliminarni program 26. SOF-a po dnevih je dostopen na spletni strani SOF.
Več na: www.sof.si
Spletna prijava: https://engine.sof.si