25 let delovanja bodo v družbi TAM-TAM obeležili s 25-imi dogodki, ki se bodo zvrstili čez celo leto. Glavnemu mestu in njegovemu kulturnemu dogajanju so se danes poklonili s prvim, posebno razstavo, ki je obarvala ljubljanski Trg francoske revolucije. Razstavo sta slovesno otvorila ljubljanski župan Zoran Jankovič in direktor podjetja TAM-TAM Tomaž Drozg. V »Kulturnem utripu Ljubljane« nas bodo od 30. junija do 7. julija pozdravili Center urbane kulture Kino Šiška, Javni zavod Kinodvor, Muzej in galerije mesta Ljubljane, Lutkovno gledališče Ljubljana, Ljubljanski grad, Mestno gledališče ljubljansko, Slovensko mladinsko gledališče, Pionirski dom, Mednarodni grafični likovni center, Cankarjev dom, SNG Drama Ljubljana, Muzej novejše zgodovine Slovenije, Narodna galerija Slovenije, Narodni muzej, SNG Opera in balet Ljubljana, Slovenska filharmonija, Oddelek za kulturo Mestne občine Ljubljana, Kinoteka in ŠKUC. »Po razstavi »Kulturni utrip Ljubljane« pa bomo 7. julija razstavili tudi dela, ki so nastala v okviru družbeno-odgovornega projekta Plaktivat. Z njimi smo že opozarjali na različne relevantne problematike – od spletne zasvojenosti, pomena hiše Hospic, nasilja med mladostniki, do bega možganov in prirasta v gasilskih organizacijah po Sloveniji« je povedal Tomaž Drozg, direktor družbe TAM-TAM in glavni pobudnik projekta Plaktivat.
Družba TAM-TAM že vse od svojih začetkov izpostavlja funkcijo mestnega plakata in zato pomembno mesto namenja tudi izvajalcem kulturnih in drugih prireditev: »Ker je kultura osnovni pokazatelj utripa mesta, jemljemo svoje poslanstvo še toliko bolj resno. Z vsebinami na plakatnih mestih ustvarjamo estetsko in informativno bogato urbano okolje. Skozi leta izkušenj in pridobljenega znanja se zavedamo odgovornosti, ki jo imamo do prostora, do vsebine ter do okolja. Prepoznavne in mednarodno nagrajene plakatne panoje so zato mnoge občine umestile v nabor svoje urbane opreme. V marsikaterem mestu smo s svojimi storitvami izpodrinili t.i. črno plakatiranje in tako pripomogli k lepšemu in bolj urejenemu izgledu urbanih sredin.« Razlaga Tomaž Drozg.
TAM-TAM plakat je z leti prerastel v standard urbanega oglaševanja, družba pa iz skromne ekipe v specialiste za mestne plakate. Slednje so tudi nadgradili v družbeno koristne in zanimive mestne obogatitve – s kolesarnico, ločevalnikom uličnih odpadkov, priložnostnimi postavitvami, uličnimi galerijami, Plaktivatom.




