Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za nedelja, 25.06.2017

oblačno
Popoldne bo pretežno oblačno. Padavine, predvsem plohe in nevihte, se bodo razširile na vso Slovenijo ter ponehale v večernem ali nočnem času. Nekatere nevihte bodo spremljali močnejši nalivi, sunki vetra, krajevno bo možna toča. Osvežilo se bo.
20°C | 28°C
ponedeljek, 26.06.2017
18°C | 31°C
torek, 27.06.2017
18°C | 31°C
sreda, 28.06.2017
18°C | 30°C
četrtek, 29.06.2017
17°C | 24°C
Opozorila
Nedelja, 25.6.2017 ob 12h
Danes bodo ob prehodu vremenske fronte nevihte z močnejšimi nalivi, sunki vetra, krajevno bo možna toča.
20°C
28°C
oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Kultura

Razstava storitvenega in informacijskega ......


KULTURA, DOGODKI

| |
28.05.2013      15:41
A A

Razstava storitvenega in informacijskega oblikovanja


V Osrednjem atriju Mestne hiše je do 9. junija 2013 na ogled razstava storitvenega in informacijskega oblikovanja na področju zdravstva in trajnostnega transporta z naslovom »Oblikovanje agende ali kako se izogniti reševanju problemov, ki to niso«.


Deli:

Razstava, ki jo je v ponedeljek, 27. maja 2013, odprl častni gost, svetovno priznani predavatelj in teoretik oblikovanja, John Thackara, je del mednarodnega partnerskega projekta Kreativna podjetja na območju Alp (CC Alps), ki ga izvaja Regionalni center kreativne ekonomije – RCKE, ki deluje v okviru Regionalne razvojne agencije Ljubljanske urbane regije.

 

Na razstavi so predstavljeni koncepti storitvenega in informacijskega oblikovanja, ki so nastali na mednarodnem dogodku Kreativni tabor Ljubljana in študentskem raziskovalnem seminarju storitvenega in informacijskega oblikovanja na področju zdravstva in trajnostnega transporta.

 

Ob razstavi je izšla tudi knjiga o storitvenem in informacijskem oblikovanju »Oblikovanje agende ali kako se izogniti reševanju problemov«, ki to niso, avtoric Petre Černe Oven in Barbare Predan.

 

Storitveno in informacijsko oblikovanje sta v številnih evropskih državah že uveljavljeni praksi pri razvoju novih storitev. Prednosti obeh področij in njune pristope redno uporabljajo številne javne in zasebne organizacije, ki stremijo k uporabniku prijaznim in učinkovitim storitvam.

 

Vir: MOL




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ljubljana!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Virtualni asistent

Bodite prvi pri oddaji mnenja.

Radio v živo