Namen posveta je predstaviti vpliv samopodobe in občutka lastne vrednosti na odklonilne oblike vedenja ter opredeliti njegovo pomembno preventivno in kurativno vlogo pri odpravljanju perečih problemov današnjega časa. Program temelji na teoretičnih izhodiščih dr. Roberta Reasonerja in odkriva načine za spodbujanje občutka lastne vrednosti in pozitivnega samovrednotenja.
Posvet predstavlja prvi del usposabljanja za pridobitev licence mentorja po programu RAZVIJANJE POZITIVNEGA SAMOVREDNOTENJA OTROK IN MLADOSTNIKOV.
Vsebina
vloga in pomen samopodobe – opredelitev in osnovne značilnosti
občutek sposobnosti in občutek vrednosti
dejavniki, ki vplivajo na samopodobo
koraki za spreminjanje samopodobe
vpliv občutka lastne vrednosti
značilnosti pozitivnega občutka lastne vrednosti
značilna vedenja otrok in mladostnikov s pomanjkanjem občutka lastne vrednosti
proces razvijanja pozitivnega samovrednotenja
uporaba Analize mladostnikovega samovrednotenja (AMS)
Ciljna skupina: posvet je namenjen vsem, ki želijo prepoznati pomen pozitivnega samovrednotenja na področju vzgoje, socialne problematike in duševnega zdravja, se naučiti razvijati svoj občutek lastne vrednosti in ga spodbujati pri drugih.
Metode dela: predavanje, delavnice, analize in delo na primerih, delo v paru in v skupini, delo z vprašalniki, diskusija, samoanaliza
Predavatelji: Zdenka Peloz, univ.dipl.soc.pedag. in Ksenja Kos, univ.dipl.pedag. in prof.soc.