Kako ustvariti strategijo odnosov z javnostmi za dogodke, ki bo povečala zanimanje in udeležbo?
Pridružite se nam v torek, 9. 6. 2020, na brezplačnem seminarju in spoznajte zakaj so odnosi z javnostmi dobra podpora dogodkom, tako tistim, ki jih izvajamo v živo, kot tudi spletnim dogodkom.
Dotaknili se bomo sledečih tematik:
-
Ali so odnosi z javnostmi res nepogrešljiv pri organizaciji dogodkov?
-
Kako že pri snovanju vsebine dogodka pomisliti, kaj bo zanimivo tudi za medije?
-
Kako so nam lahko odnosi z javnostmi v pomoč pri doseganju ciljev projekta?
-
Kaj lahko naredimo, da s pomočjo odnosov z javnostmi dosežemo širši krog ljudi kot samo udeležence dogodka?
-
Primeri dobrih praks dogodkov z dobrimi odnosi z javnostjo.
Tokrat bomo gostili Tino Cipot, vodjo korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija in nekdanjo predsednico Slovenskega društva za odnose z javnostmi. Tina je bila med 2006 in 2010 sodelavka Službe za odnose z javnostmi Telekoma Slovenije, kjer je delovala na različnih področjih komuniciranja, nato pa se je odpravila na dvoleten izlet v svet spremljanja in analize medijskih vsebin. Maja 2013 je prevzela vodenje korporativnega komuniciranja v Lidlu Slovenija, kjer z ekipo pripravljajo številne komunikacijske projekte, podporo aktivnostim drugih področij v podjetju ter snujejo projekte družbene odgovornosti, ki jih že od leta 2013 v podjetju združujejo pod imenom Ustvarimo boljši svet.
Odnosi za javnostjo so pomemben del celovite strategije promocije dogodkov - odkrijte, kako jih lahko tudi vi uspešno implementirate!
Spletni seminar bo potekal na Facebook strani Eventnika: https://www.facebook.com/eventnika/