Barbara Spital,
flavta
Ela Krstić, violina
Sae Lee, klavir
Spored:
Alojz Ajdič (1939):
Zvočni pejsaž za flavto solo
Gaetano Donizetti (1797–1848):
Sonata za flavto in klavir v C-duru, A 503
Largo – Allegro
Camille Saint-Saëns (1835–1921):
Romanca za flavto in klavir, op. 37
Carl Reinecke (1824–1910):
Sonata za flavto in klavir »Undine«, op. 167
*
Janez Matičič (1926–2022):
Trois morceaux (Tri skladbe) za violino in klavir, op.
17
III. Nocturne
Johannes Brahms (1833–1897):
Sonata za violino in klavir št. 3 v d-molu, op. 108
Flavtistka Barbara Spital (rojena 1997) je svoje glasbeno
izobraževanje pričela na Glasbeni šoli Fran Korun Koželjski Velenje in ga
nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri prof. dr. Mileni
Lipovšek. Leta 2022 je v razredu red. prof. dr. Karoline Šantl Zupan na
Akademiji za glasbo diplomirala s summa cum laude. Nastopala je na številnih
državnih in mednarodnih tekmovanjih, na katerih je posegala po najvišjih
mestih. Kot solistka je nastopila s Simfoničnim orkestrom Slovenske
filharmonije in s Simfoničnim orkestrom SNG Maribor. Sodeluje v projektih
komornega orkestra Amadeo Orchestra, simfoničnega orkestra Pehlivanian Opera
Academy ter ansambla za sodobno glasbo Neofonía. Leta 2016 je bila izbrana v
projektu Side by side in tako nastopila s Kraljevim orkestrom Concertgebouw Amsterdam.
Od leta 2016 redno sodeluje kot flavtistka in pikolistka s Simfoničnim
orkestrom RTV Slovenija, Simfoničnim orkestrom Slovenske filharmonije in
Simfoničnim orkestrom SNG Opera Ljubljana. S harfistko Najo Mohorič sestavljata
Duo Eunoia. Kot solistka ali komorna glasbenica nastopa na različnih projektih
in festivalih, kot so: Glasbena mladina ljubljanska, Glasbena mladina
Slovenije, Festival Ljubljana, Imago Sloveniae, Starnberger Musiktage, Academie
Festival des Arcs in drugi. Svoje znanje redno izpopolnjuje pri priznanih
slovenskih in tujih profesorjih, kot so: Martin Belič, Eva Nina Kozmus,
Philippe Bernold, Julien Beaudiment, Andrea Lieberknecht, Juliette Hurel,
Stefanie Winker in drugi. Je prejemnica Prešernove nagrade Akademije za glasbo
Univerze v Ljubljani za študijsko leto 2019/20.
*
Ela Krstić (rojena 2000) je šolanje začela na Glasbeni šoli
Vič - Rudnik, nato pa nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet v
Ljubljani v razredu prof. Volodje Balžalorskega. Leta 2022 je z odliko diplomirala
v razredu prof. Janeza Podleska, pri katerem zdaj nadaljuje magistrski študij.
Tekom šolanja je prejela več nagrad na tekmovanjih: na državnem tekmovanju
Temsig srebrno (2012, 2021) in zlato plaketo (2015, 2018), prav tako zlato
plaketo in tretjo nagrado s klavirskim triom (2017), na mednarodnem tekmovanju
Ars Nova Trieste prvo nagrado (2014) in drugo nagrado (2013), na tekmovanju
Fantast v Bečeju prvo nagrado (2013) in na tekmovanju Poreč Fest drugo nagrado
(2018). Dodatno se je izpopolnjevala na seminarjih in mojstrskih tečajih pri
profesorjih, kot so: Latica Honda-Rosenberg, Wonji Kim Ozim, Sreten Krstić,
Anke Schittenhelm, Sandor Javorkai, Nadežda Tokareva, Petra Kovačič, Anđelko
Krpan. Maja 2022 je v okviru cikla Solo e da camera izvedla solistični recital
na Magistratu, nastopala pa je tudi v okviru Festivala Bled in Festivala
Ljubljana. Kot substitut redno sodeluje z Orkestrom Slovenske filharmonije, za
sezono 2023 pa je uspešno opravila avdicijo za Mladinski orkester Gustava
Mahlerja.
Sae Lee je po študiju na Šoli za glasbo Toho Gakuen v Tokiu z odliko diplomirala iz klavirja in komorne glasbe na Pariškem glasbenem konservatoriju pri Michelu Beroffu in Ericu Le Sageu. Je prvonagrajenka več tekmovanj, med njimi mednarodnih klavirskih tekmovanj Città di Padova in Albert Roussel ter tekmovanj komorne glasbe Fnapec, Carlo Soliva in Cidade de Alcobaça. Nastopila je na priznanem pariškem festivalu Piano à Enghien, na mednarodni konferenci Nevada-Semipalatinsk pod pokroviteljstvom kazahstanske vlade in UNESCA ter v televizijskem programu japonske nacionalne televizije NHK Classic Club. Kot solistka je koncertirala s Sofijsko in Plevensko filharmonijo, Filharmoničnim orkestrom Kansai in z Orkestrom Slovenske filharmonije, s katerim je izvedla Simfonijo Turangalîla O. Messiaena. Umetniško sodeluje z baletnimi plesalci svetovnega slovesa, kot so: Aurélie Dupont (direktorica Baleta Pariške nacionalne opere) in Kevin O’Hare (direktor londonskega Kraljevega baleta). Zaposlena je na Akademiji za glasbo Univerze v Ljubljani.

