Za predstavnike nevladnih organizacij, ki delate dobra dejanja pa kljub temu nimate preveč članov in se ne otepate sponzorjev. Ker vaša dobra dejanja niste pospremili z dobro zgodbo!
Zato mreža regionalnih stičišč #zaNVO vabi na delavnico, kjer boste spoznali, kako v vaši organizaciji ustvariti dobro zgodbo, ki bo pritegnila tako uporabnike kot podpornike. Ker je v poplavi informacij in delavnic vse bolj pomembno, kako svoje storitve podate na trg, kako komunicirate, da izstopate iz množice, kako oblikujete sporočilo, da je privlačno.
Vsebina delavnice:
- določiti ciljno publiko in katere kanale oz. socialna omrežja izbrati in kako vzpostaviti dober stik z njimi
- osnove vsebinskega marketinga – kako jih glede na ciljno publiko izvesti in zakaj je marketing tako pomemben : pogled na društvo / zavod iz poglobljenega zornega kota
- primeri dobrih praks (“storytelling” v praksi, objave, teme, rubrike, video, fotografije)
- postavljanje vsebinskega načrta marketinga na posameznih primerih društev in zavodov
Z udeležbo na delavnici boste prejeli tudi:
- E-priročnik “Skrivnosti metode storytellinga”
- Delovni zvezek “Naša nova zgodba” z vajami
- Vodena meditacija : Moje delo je čista radost
***
Brezplačno spletno usposabljanje organizira Zavod Dobra družba, Regionalno stičišče nevladnih organizacij Posavja v okviru Mreže regionalnih stičišč nevladnih organizacij ZaNVO, ki se sofinancira iz Sklada za NVO preko Ministrstva za javno upravo.
Kot del mreže ZaNVO nudijo podporno okolje nevladnim v posavski regiji, svoje regijsko stičišče poiščite na povezavi www.zanvo.org.