Pridružite se nam na delavnici, ki bo v soboto, 13. oktobra, ob 14.uri v prostorih Gospodarske zbornice Slovenije v Ljubljani. Vin Clancy bo prišel za vas iz Las Vegasa in nikoli več ne bo ponovil delavnice v Sloveniji, saj je to njegova zadnja turneja po Evropi!
Delavnica je namenjena vsem, ki se želijo dodatno izobraziti na področju:
- t.i. “growth hackinga” (pomeni skupek taktik in najboljših praks s ciljem doseči čim hitrejšo rast);
- vsem, ki delate v marketingu, prodaji ali se ukvarjate s spletnim marketingom in bi želeli z enostavnimi orodji in taktikami, ki prinašajo rezultate doseči več kupcev;
- malim podjetnikom, ki iščete nove, poceni in hitre rešitve za hitro rast;
- tistim, ki uporabljate socialna omrežja za komunikacijo z vašimi kupci (Vin bo govoril o Facebooku, Instagramu, Twitterju, Linkedinu, Pinterestu in YouTubu)
- start-up podjetjem, ki so na začetku svoje poti in nimajo veliko denarja za marketing
- tistim, ki nimate na voljo velikega budžeta za marketing in bi radi izkoristili moč tehnologije in orodij
- socialnih omrežij (njihova učinkovita poslovna rabe)
- start-up sveta (kako postaviti na noge multimilijonsko-mednarodno podjetje)
Seveda ne bodo manjkale predstavitve vseh najsodobnejših prijemov v modernem digitalnem marketingu!
“Ne glede na to, kaj želite doseči, je growth hacking orodje, s katerim vam bo to uspelo.”
Kdo je Vin Clancy?

Vin Clancy je prišel od življenja na socialni pomoči v Veliki Britaniji za manj kot 100 dolarjev na teden do fenomenalnih dosežkov, ko je lansiral spletne strani, ki so imele več kot 20 milijonov obiskov. Vključen je bil v pospeševalnik Techstars, delal je s člani kraljeve družine v Veliki Britaniji, zbral je več 100.000 dolarjev za svoj prvi start-up, na SXSW V2V dobil nagrado za najboljšega govorca za svojo delavnico Growth Hacking, s svojo prvo knjigo je zaslužil več kot 200.000 dolarjev itd.
Je ustanovitelj štirih multimilijonskih podjetij. Prav tako je uspešno izvedel svetovno turnejo, kjer je na več kot sto lokacijah predaval o t. i. “growth hackingu” ter dosegel življenjske sanje ko se je preselil v Los Angeles. O tem je pisal članke v revijah, kot so: Forbes, Entrepreneur, Inc, Fast Company itd. Med podjetji, s katerimi je sodeloval, najdemo velikane, kot so: Google, NBC, General Motors, Viacom in Ebay. Toda njegov moto je, da ni nič bolj zadovoljivo, kot pomagati lastniku majhnega podjetja postati uspešen na trgu.
Svoje kariere ni nikoli začel s prodajo limonade in preden je začel s svojim prvim start-upom ni nikoli imel “prave” službe. Na lastnih izkušnjah je razvil vse rešitve, ki so mu dobro služile, kakor bodo tudi vam, če se boste spravili v akcijo.

