
Pridružite se vrhunskim strokovnjakom, ki bodo razkrivali, kako zgraditi močan brand, učinkovito komunicirati in dosegati prodajne rezultate – s podporo umetne inteligence in trajnostno naravnanostjo.
Pod sloganom »Od branda do prodaje« bo dogodek povezal ključna področja sodobnega marketinga: blagovno znamko, komunikacijo, prodajo, trajnost in umetno inteligenco.
👉 Zakaj ne smete manjkati?
Program konference bo zasnovan na praktičnih primerih in odgovorih na ključna vprašanja sodobnega marketinga:
- Kako lahko podjetja s pomočjo umetne inteligence optimizirajo svoje kampanje?
- Zakaj trajnostna naravnanost ni več zgolj dodatek, temveč pričakovanje potrošnikov?
- Kako dokazati vpliv znamke na prodajne rezultate?
Na odru bodo uveljavljeni strokovnjaki iz prakse
Med letošnjimi govorci bodo:
- Predstavniki Mlekarne Celeia (Neli Koren, Tjaša Kobal Anžur, Žiga Šraml): o moči zgodb v komunikaciji vrednot.
- Melanja Korošec (DreamSail): kako graditi čustveno relevantno in trajnostno znamko.
- Boško Praštalo (Super Znamka): zakaj se prodaja začne pri osebi, ne pri izdelku.
- Jaka Gornik (Confiva): o pomenu skupnosti kot prodajne sile.
- Rok Makovec (IT Melona): kaj pomeni spletna prisotnost, ki konvertira.
- Luka Pleško (Pleško Cars) in Alen Gril (Dom Janka Benedika): konkretne izkušnje s povezovanjem marketinga in prodaje.
in drugi.
13. marketinška konferenca bo potekala v Cineplexxu Ljubljana Rudnik v četrtek, 23. 10. 2025.
Cena in prijave:
- Predprodajna cena: 139 € + DDV (do 10. 10. 2025)
- Redna cena: 250 € + DDV
- Prijave: www.digitalni-laboratorij.si/konferenca
Število mest je omejeno, organizatorji zato priporočajo pravočasno prijavo.


