Tudi največji skeptiki so tokrat morali utihniti: Podravsko-Ptujsko-Ormoška regionalna destinacijska organizacija (RDO), ki so se ji v letošnjem poletju priključile tudi občine osrednjih Slovenskih goric, ni samo črka na papirju. Projekt je prešel od besed k dejanjem.
Najprej smo lahko ob naših prometnicah opazili velike plakate, ki oglašajo RDO, vključno z našimi Slovenskimi goricami. Potem se je 4. oktobra zgodil še en velik dogodek. Odprlo se je prodajno-promocijsko mesto RDO v pritličju City Parka v Ljubljani, enem največjih in najbolj obiskanih nakupovalnih središč v naši prestolnici, ki se nahaja na Šmartinski cesti, v kompleksu BTC City.
Prodajno mesto enakovredno predstavlja vse štiri geografske znamke, ki se razvijajo v okviru RDO: Ptuj, Jeruzalem-Ormož, Haloze in Slovenske gorice. Pomembno je, da ne gre zgolj za promocijsko akcijo, ki predstavlja našo ponudbo končnim kupcem, ampak za pravo prodajno mesto. Na njem obiskovalci in mimoidoči pridobijo številne turistične informacije o območju, hkrati pa lahko kupijo lepa in praktična darila, ki vključujejo izdelke naših domačih pridelovalcev, vključno s turističnim programom (paketom). Sami programi in darila so prilagojeni ciljnim skupinam, kot na primer: za babice in vnuke, za romantične pare, za mlade družine, itd. Na ta način želijo v okviru projekta RDO spodbuditi za obisk Slovenskih goric individualne goste, ki so sicer v svojih pričakovanjih bolj zahtevni, hkrati pa so za njihovo izpolnitev pripravljeni odšteti več.
Foto: BTC
T. H.




