Logo MojaObčina.si
DANES
19°C
5°C
JUTRI
24°C
9°C

PREVOZ OSNOVNOŠOLSKIH OTROK V OBČINI KRIŽEVCI ZA ŠOLSKO LETO 2018/2019, 2019/2020 in 2020/2021

Datum objave: 06. 08. 2018
Številka razpisa: 430-0005/2018-4
NAROČNIK: OBČINA KRIŽEVCI Križevci pri Ljutomeru 11 9242 KRIŽEVCI PRI LJUTOMERU PREVOZ OSNOVNOŠOLSKIH OTROK V OBČINI KRIŽEVCI ZA ŠOLSKO LETO 2018/2019, 2019/2020 in 2020/2021 Številka: 430-0005/2018-4 Vrsta postopka: odprti postopek v skladu s 40. členom ZJN-3 Datum: 6. 8. 2018  Povabilo k oddaji ponudbe OSNOVNI PODATKI O NAROČILU Predmet javnega naročila: Prevoz osnovnošolskih otrok v občini Križevci za šolska leta 2018/2019, 2019/2020 in 2020/2021, ki je razdeljen na tri sklope: SKLOP 1: OSNOVNA ŠOLA KRIŽEVCI 1.1. Vučja vas – Zasadi – Bučečovci – Stara Nova vas – Iljaševci - OŠ Križevci, 11 km (en dovoz in dva razvoza od ponedeljka do četrtka, v petek en dovoz in en razvoz), Okvirno število kilometrov dnevno: 33 od ponedeljka do četrtka, ob petkih 22 SKLOP 2: OSNOVNA ŠOLA KRIŽEVCI 2.1. Berkovci – Kokoriči – Stajnkov mlin Gajševci – Logarovci – Grabe – Ključarovci – OŠ Križevci – 14 km (en dovoz in dva razvoza od ponedeljka do četrtka, v petek en dovoz in en razvoz), Okvirno število kilometrov dnevno: 42 od ponedeljka do četrtka, ob petkih 28 SKLOP 3: OSNOVNA ŠOLA KRIŽEVCI 3.1. Grlava – Krištanci – Šalinci – Lukavci – OŠ Križevci – 9 km (en dovoz in dva razvoza od ponedeljka do četrtka, v petek en dovoz in en razvoz), Okvirno število kilometrov dnevno: 27 od ponedeljka do četrtka, ob petkih 18 PODATKI O ŠTEVILU VOZAČEV V ŠOLSKEM LETU 2018/2019 SKLOP 1 50 SKLOP 2 50 SKLOP 3 35 SKUPAJ VOZAČI 135 Naročnik si pridržuje pravico, da se število kilometrov zmanjša zaradi spremembe relacije prevoza, izpisa vozačev ali drugih razlogov, oziroma poveča zaradi vključitve novih vozačev. Morebitni dodatni kilometri se obračunajo po ceni prevoženega kilometra iz te ponudbe. Praznih kilometrov naročnik prevozniku ne bo plačeval. Jutranji prevoz je potrebno opraviti tako, da so učenci pripeljani v šolo v času do 7:20 ure oziroma po dogovoru z zavodom. Razvoza se opravita po dogovoru s šolo, glede na urnik pouka. Prevoznik mora v izvajanje prevozov vključiti vozila velikosti, ki jih zahteva navedeno število učencev na posameznih relacijah. Naročilo se oddaja po sklopih. Naročnik je predvidel, da se bo javno naročilo izvedlo skladno s terminskim načrtom: Stadij postopka Datumi Rok za postavitev vprašanj do 5. 9. 2018 do 9.00 ure Rok za predložitev ponudb do 17. 9. 2018 do 9.00 ure Odpiranje ponudb 17. 9. 2018 ob 9.05 uri KONTAKTNA OSEBA Kontaktna oseba: mag. Lidija Domanjko, e-poštni naslov: info@obcina-krizevci.si telefonska št: 02 584 40 40 Kontaktna oseba je navedena zgolj za primere tehničnih težav v zvezi s pridobivanjem razpisne dokumentacije ali uporabo razpisne dokumentacije (npr. težave pri odpiranju dokumentov). Vsa pojasnila v zvezi z vsebino razpisne dokumentacije lahko ponudniki zahtevajo zgolj preko portala javnih naročil. Prav tako so za vsebino razpisne dokumentacije relevantna zgolj pojasnila, ki jih potencialnim ponudnikom posreduje naročnik preko portala javnih naročil. Vsa ostala pojasnila, ki niso posredovana na zgoraj predviden način so zgolj informativne narave in niso pravno zavezujoča. ROK IN NAČIN PREDLOŽITVE PONUDB Ponudniki morajo ponudbe predložiti v informacijski sistem e-JN na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu s točko 3 dokumenta Navodila za uporabo informacijskega sistema za uporabo funkcionalnosti elektronske oddaje ponudb e-JN: PONUDNIKI (v nadaljevanju: Navodila za uporabo e-JN), ki je del te razpisne dokumentacije in objavljen na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2. Ponudnik se mora pred oddajo ponudbe registrirati na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2, v skladu z Navodili za uporabo e-JN. Če je ponudnik že registriran v informacijski sistem e-JN, se v aplikacijo prijavi na istem naslovu. Za oddajo ponudb je zahtevano eno od s strani kvalificiranega overitelja izdano digitalno potrdilo: SIGEN-CA (www.sigen-ca.si), POŠTA®CA (postarca.posta.si), HALCOM-CA (www.halcom.si), AC NLB (www.nlb.si). Ponudba se šteje za pravočasno oddano, če jo naročnik prejme preko sistema e-JN https://ejn.gov.si/eJN2 najkasneje do 17. 9. 2018 do 9:00 ure. Za oddano ponudbo se šteje ponudba, ki je v informacijskem sistemu e-JN označena s statusom »ODDANO«. Ponudnik lahko do roka za oddajo ponudb svojo ponudbo umakne ali spremeni. Če ponudnik v informacijskem sistemu e-JN svojo ponudbo umakne, se šteje, da ponudba ni bila oddana in je naročnik v sistemu e-JN tudi ne bo videl. Če ponudnik svojo ponudbo v informacijskem sistemu e-JN spremeni, je naročniku v tem sistemu odprta zadnja oddana ponudba. Po preteku roka za predložitev ponudb ponudbe ne bo več mogoče oddati. Dodatna navodila ponudnikom: Ponudnik v informacijskem sistemu e-JN v razdelek »Predračun« naloži izpolnjen obrazec »Ponudba (Obrazec št. 1)« v *.pdf datoteki, ki bo dostopen na javnem odpiranju ponudb. Ostala zahtevana dokumentacija se naloži v razdelek »Drugi dokumenti«. PREDLOŽITEV FINANČNEGA ZAVAROVANJE ZA RESNOST PONUDBE Finančno zavarovanje za resnost ponudbe (originalno podpisana menica z menično izjavo) mora biti naročniku predloženo v originalu in sicer do roka za oddajo ponudb, ki je naveden v tej razpisni dokumentaciji v zvezi z oddajo javnega naročila. Finančno zavarovanje za resnost ponudb mora biti predloženo v ustrezno opremljeni ovojnici z oznako javnega naročila, pošiljatelja in navedbo »Ne-odpiraj« (Obrazec št. 18). Naročnik hkrati opozarja ponudnike, da kakršna koli druga dokumentacija, ki bo posredovana skupaj s finančnim zavarovanjem za resnost ponudbe, ne bo štela kot del ponudbene dokumentacije. Preostali del ponudbene dokumentacije mora ponudnik namreč oddati v sistemu e-JN. INFORMACIJA V ZVEZI Z ODPIRANJEM PONUDB Odpiranje ponudb bo potekalo avtomatično v informacijskem sistemu e-JN dne 17. 9. 2018 in se bo začelo ob 9.05 uri na spletnem naslovu https://ejn.gov.si/eJN2. Odpiranje poteka tako, da informacijski sistem e-JN samodejno ob uri, ki je določena za javno odpiranje ponudb, prikaže podatke o ponudniku, o variantah, če so bile zahtevane oziroma dovoljene, ter omogoči dostop do .pdf dokumenta, ki ga ponudnik naloži v sistem e-JN pod razdelek »Predračun«. Javna objava se avtomatično zaključi po preteku 60 minut. Ponudniki, ki so oddali ponudbe, imajo te podatke v informacijskem sistemu e-JN na razpolago v razdelku »Zapisnik o odpiranju ponudb«. OBRAZEC »ESPD« ZA VSE GOSPODARSKE SUBJEKTE Obrazec ESPD predstavlja uradno izjavo gospodarskega subjekta, da zanj ne obstajajo razlogi za izključitev in da izpolnjuje pogoje za sodelovanje, hkrati pa zagotavlja ustrezne informacije, ki jih zahteva naročnik. Obrazec ESPD vključuje tudi uradno izjavo o tem, da bo gospodarski subjekt na zahtevo in brez odlašanja sposoben predložiti dokazila, ki dokazujejo neobstoj razlogov za izključitev oziroma izpolnjevanje pogojev za sodelovanje. Navedbe v ESPD in/ali dokazila, ki ji predloži gospodarski subjekt, morajo biti veljavni. Gospodarski subjekt naročnikov obrazec ESPD (datoteka XML) uvozi na spletni strani Portala javnih naročil/ESPD: http://www.enarocanje.si/_ESPD/ in v njega neposredno vnese zahtevane podatke. Izpolnjen in podpisan ESPD mora biti v ponudbi priložen za vse gospodarske subjekte, ki v kakršni koli vlogi sodelujejo v ponudbi (ponudnik, sodelujoči ponudniki v primeru skupne ponudbe, gospodarski subjekti, na katerih kapacitete se sklicuje ponudnik in podizvajalci). Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, naloži svoj ESPD v razdelek »ESPD – ponudnik«, ESPD ostalih sodelujočih pa naloži v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči«. Ponudnik, ki v sistemu e-JN oddaja ponudbo, lahko naloži podpisan ESPD v pdf. obliki ali pa ga le naloži in bo podpisan hkrati s podpisom ponudbe. Tudi če ponudnik naloži podpisan ESPD v pdf. obliki, bo ta hkrati s podpisom ponudbe podpisan še enkrat. Za ostale sodelujoče ponudnik v razdelek »ESPD – ostali sodelujoči« priloži podpisane ESPD v pdf. obliki, ali v elektronski obliki podpisan xml. VELJAVNOST PONUDBE Čas veljavnosti: najmanj 90 od skrajnega roka za oddajo ponudb. V primeru krajšega roka veljavnosti ponudbe se ponudba zavrne. PREVZEM RAZPISNE DOKUMENTACIJE Razpisna dokumentacija je brezplačna. Naročnik si pridržuje pravico, da razpisno dokumentacijo delno spremeni ali dopolni ter po potrebi podaljša rok za oddajo ponudb. Spremembe in dopolnitve razpisne dokumentacije so sestavni del razpisne dokumentacije. Ponudniki morajo spremljati morebitne spremembe razpisne dokumentacije, objavljene na portalu javnih naročil, sistemu e-JN in spletnih straneh naročnika, saj pojasnila in spremembe predstavljajo sestavni del razpisne dokumentacije. VPRAŠANJA IN ODGOVORI/POJASNILA Način postavljanja zahtev za pojasnila: Portal javnih naročil Naročnik bo v zakonskem roku na Portal javnih naročil posredoval pisni odgovor. Številka: 430-0005/2018-4 Datum: 6. 8. 2018 ŽUPAN mag. Branko Belec

Všečkaj objavo