Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Križevci
DANES
-1°C
-2°C
JUTRI
1°C
-2°C
Oceni objavo

Od Bobra do Scratcha - Zgodba učencev OŠ Križevci v projektu KO-DI-RAM III

Na Osnovni šoli Križevci smo med septembrom in novembrom 2025 izvedli tretjo izvedbo projekta KO-DI-RAM III, namenjenega spoznavanju osnov računalniškega razmišljanja in programiranja. V projektu so sodelovali učenci 6. in 7. razredov, ki so skozi različne aktivnosti odkrivali svet algoritmov, logičnega mišljenja in ustvarjalnega programiranja.

V primerjavi s preteklimi izvedbami se je letos povečalo število sodelujočih deklic, kar je še posebej spodbudno in kaže na to, da se zanimanje za računalništvo postopoma uveljavlja tudi med dekleti.

Učenci so najprej spoznali osnove programi ranja preko spletnih aplikacij Pišek in Bober, kjer so reševali različne logične naloge in izzive. Kasneje so svoje znanje nadgradili v okolju Scratch, kjer so lahko pokazali svojo ustvarjalnost in samostojnost. Nekateri učenci so zasnovali in izdelali lastne računalniške igrice, ki so jih nato ponosno predstavili in objavili na spletni strani šole. Tako jih lahko preizkusijo tudi drugi učenci, prijatelji ter starši.

Poleg tehničnega dela projekta smo se podrobneje posvetili tudi varnosti na spletu in spletnemu bontonu, saj je odgovorna in varna uporaba tehnologije temelj sodobne digitalne pismenosti.

Mentorja projekta sta bila nad delom učencev in njihovimi izdelki navdušena. Čeprav je bilo sprva nekoliko težje vzbuditi zanimanje, saj je bilo področje za mnoge povsem novo, so učenci hitro pokazali radovednost, vztrajnost in ustvarjalnost. Pri delu jim je z veseljem pomagal tudi računalničar Matej Hanžekovič, ki jih je s svojim znanjem lahko usmerjal na višje nivoje. Še posebej razveseljivo je, da je več učencev izrazilo željo po nadaljnjem učenju programiranja in poglobitvi svojega znanja na tem področju.

Projekt KO-DI-RAM III je tako še enkrat dokazal, da lahko s primerno spodbudo in zanimivimi pristopi učence učinkovito navdušimo za svet tehnologije, programiranja in digitalne ustvarjalnosti.

 

Oglejte si tudi