Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Komenda
JUTRI
7°C
3°C
NED.
6°C
5°C
Oceni objavo

Jurij Kern: Pokazali smo neuničljiv duh, srčnost, vztrajnost in pogum

Drage občanke in občani!

Pogumno smo preživeli še eno hudo deževno noč iz 4. na 5. avgust, a na srečo so tokrat vodotoki ostali v svojih strugah. Razmere se počasi umirjajo, a ko se bo voda popolnoma umaknila, bomo šele videli celotno razsežnost moči narave, ki je prizadela naš kraj.
 
V tem trenutku se iskreno zahvaljujem gasilcem ter vsem, ki ste v teh dneh dobrosrčno priskočili na pomoč in bili neprestano in nesebično na voljo pomoči potrebnim svojcem, sosedom in sokrajanom! V tej katastrofalni poplavi, ki nas je prizadela, smo v Občini Komenda zares stopili skupaj, pokazali svoj neuničljivi duh, srčnost, vztrajnost in pogum! V imenu Občine Komenda in vseh njenih občanov bi izrazil prav poseben poklon in spoštovanje vsem prostovoljnim gasilcem Gasilske zveze Komenda in vsem gasilcem, ki so priskočili na pomoč iz drugih gasilskih društev širom Slovenije! Brez vaše pomoči bi bila razsežnost te naravne katastrofe še veliko večja! Iskrena hvala!
 
Občina bo takoj, ko bo mogoče pristopila k sanaciji škode na javni infrastrukturi in vzpostavila ustrezne ukrepe za zbiranje podatkov o nastali škodi. Za pomoč in odpravo posledic bo namenila dodatna sredstva, pričakujemo pa tudi obljubljeno pomoč države in Evropske Unije. Nenehno smo tudi v kontaktu z Občinama Kamnik in Cerklje na Gorenjskem ter upamo, da bo vzpostavitev dobave pitne vode, ki je življenjskega pomena, urejena v najkrajšem možnem času. Odprava posledic bo dolgotrajna in zelo zahtevna, zato se že sedaj zavedamo, da bo birokratska pot do ustrezne pomoči prav tako težka in zahtevna. Na občini se jo bomo skupaj s svetniki lotili odgovorno in poskrbeli, da sanacija steče čim hitreje. Že sedaj se zahvaljujem za vsa sporočila podpore ter vaše razumevanje na sanacijski poti. Želimo našo Občino obnoviti in poskrbeti, da bo z izpeljavo potrebnih protipoplavnih zaščitnih sistemov v prihodnje protipoplavno bolje zaščitena. 
 
Jurij Kern
župan Občine Komenda

Oglejte si tudi