Logo MojaObčina.si

Kobarid

DANES
32°C
17°C
JUTRI
32°C
18°C
3910

PROJEKT TOKRAT GREM VOLIT

Evropska unija je za marsikaterega državljana že zdavnaj postala samoumevna, vendar njena prihodnost in stabilnost še zdaleč nista gotovi. Prvi izstop katere od članic, naraščanje populizma, brezposelnost mladih, okoljske spremembe, migracije in sprememba globalnih razmerij moči so izzivi, ki zahtevajo več angažmaja na evropski ravni.

 

Zadnjih volitev v Evropski parlament se je v Sloveniji udeležilo 24 odstotkov volivcev, s čimer smo se uvrstili na četrto mesto med državami članicami z najnižjo udeležbo na evropskih volitvah. Še bolj zaskrbljujoče je, da se je evropskih volitev 2014 udeležilo le 15 odstotkov mladih.

 

V Evropskem parlamentu smo pred evropskimi volitvami, ki bodo v Sloveniji 26. maja 2019, zagnali projekt Tokrat grem volit. Z njim želimo povezati državljane, ki verjamejo v Evropo, ter z njihovo pomočjo povečati interes za Evropsko unijo in politično participacijo najširše javnosti pri njeni gradnji oziroma razvoju. Ne gre za poziv ljudem, koga naj volijo, temveč za ozaveščanje o pomenu udeležbe na volitvah. Več volivcev se jih udeleži, bolj močna in legitimna je evropska demokracija.

 

Posamezniki se z vpisom na spletni strani simbolično zavežejo, da se bodo udeležili evropskih volitev. Če želijo, lahko spletno povezavo, prek svojih profilov na družbenih omrežjih, delijo z domačimi, prijatelji, sodelavci. Tako izpostavijo pozitivne vidike evropskega povezovanja in jih povabijo, da tudi oni volijo, saj je skupna Evropa proces, v katerem moramo aktivno sodelovati vsi, najmanj z udeležbo na volitvah. V kampanjo se lahko vključijo tudi prostovoljci, ki nam lahko denimo pomagajo z organizacijo dogodkov o pomenu volitev in prednostih EU. Tokrat je namreč na kocki prihodnost odprte, demokratične, solidarne, uspešne EU. In če vsi volimo, vsi zmagamo.

 

Mediji nam lahko pomagate z obveščanjem o kampanji tokratgremvolit, predvsem pa s pogovori oziroma kratkimi izjavami akterjev kampanje, torej posameznikov, ki so se odločili aktivno sodelovati v kampanji. Menimo namreč, da je takšen pristop najbolj verodostojen in avtentičen, saj gre za osebno izkušnjo o koristih članstva Slovenije v EU, kot so mladi in mobilnost, kmetje in subvencije, ugodna posojila in jamstva, infrastrukturni projekti, pravice potnikov, pravice potrošnikov, varstvo okolja in podobno. Na podlagi lastne izkušnje sporoča drugim, da svoje prihodnosti v EU ne želi prepustiti drugim, temveč jo želi soustvarjati, tudi z udeležbo na evropskih volitvah.

 

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi