Občine: Bistrica ob Sotli, Brežice, Kostanjevica na Krki, Krško, Radeče, Sevnica Občine: Benedikt, Cerkvenjak, Cirkulane, Destrnik, Dornava, Duplek, Gorišnica, Hajdina, Hoče-Slivnica, Juršinci, Kidričevo, Kungota, Lenart, Lovrenc na Pohorju, Majšperk, Makole, Maribor, Markovci, Miklavž na Dravskem polju, Oplotnica, Ormož, Pesnica, Podlehnik, Poljčane, Ptuj, Rače-Fram, Ruše, Selnica ob Dravi, Slovenska Bistrica, Središče ob Dravi, Starše, Sveta Ana, Sveta Trojica v Slovenskih goricah, Sveti Andraž v Slovenskih goricah, Sveti Jurij v Slovenskih goricah, Sveti Tomaž, Šentilj, Trnovska vas, Videm, Zavrč, Žetale Občine: Borovnica, Brezovica, Dobrepolje, Dobrova-Polhov Gradec, Dol pri Ljubljani, Domžale, Grosuplje, Horjul, Ig, Ivančna Gorica, Kamnik, Komenda, Litija, Ljubljana, Log - Dragomer, Logatec, Lukovica, Medvode, Mengeš, Moravče, Škofljica, Šmartno pri Litiji, Trzin, Velike Lašče, Vodice, Vrhnika Občine: Bloke, Cerknica, Ilirska Bistrica, Loška dolina, Pivka, Postojna Občine: Ajdovščina, Bovec, Brda, Cerkno, Idrija, Kanal ob Soči, Kobarid, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Renče-Vogrsko, Šempeter-Vrtojba, Tolmin, Vipava Občine: Apače, Beltinci, Cankova, Črenšovci, Dobrovnik, Gornja Radgona, Gornji Petrovci, Grad, Hodoš, Kobilje, Križevci, Kuzma, Lendava, Ljutomer, Moravske Toplice, Murska Sobota, Odranci, Puconci, Radenci, Razkrižje, Rogašovci, Sveti Jurij ob Ščavnici, Šalovci, Tišina, Turnišče, Velika Polana, Veržej Občine: Črnomelj, Dolenjske Toplice, Kočevje, Kostel, Loški Potok, Metlika, Mirna, Mirna Peč, Mokronog-Trebelno, Novo mesto, Osilnica, Ribnica, Semič, Sodražica, Straža, Šentjernej, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Žužemberk Občine: Ankaran, Divača, Hrpelje-Kozina, Izola, Komen, Koper, Piran, Sežana Občine: Hrastnik, Trbovlje, Zagorje ob Savi Občine: Braslovče, Celje, Dobje, Dobrna, Gornji Grad, Kozje, Laško, Ljubno, Luče, Mozirje, Nazarje, Podčetrtek, Polzela, Prebold, Rečica ob Savinji, Rogaška Slatina, Rogatec, Slovenske Konjice, Solčava, Šentjur, Šmarje pri Jelšah, Šmartno ob Paki, Šoštanj, Štore, Tabor, Velenje, Vitanje, Vojnik, Vransko, Zreče, Žalec Občine: Črna na Koroškem, Dravograd, Mežica, Mislinja, Muta, Podvelka, Prevalje, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Ribnica na Pohorju, Slovenj Gradec, Vuzenica Občine: Bled, Bohinj, Cerklje na Gorenjskem, Gorenja vas-Poljane, Gorje, Jesenice, Jezersko, Kranj, Kranjska Gora, Naklo, Preddvor, Radovljica, Šenčur, Škofja Loka, Tržič, Železniki, Žiri, Žirovnica Kobarid
JUTRI
12°C
4°C
SRE.
9°C
6°C
Oceni objavo

Analiza vaje "Potres Breginj 2016"

Regijska vaja Potres Breginj 2016 je potekala konec maja v Breginju. V dopoldanskem delu vaje so se na štabni vaji pomerile ekipe civilne zaščite iz Posočja, na popoldanskem delu praktične vaje pa so sodelovale številne enote: gasilska društva, ekipa nujne medicinske pomoči, policisti, enota reševalnih psov, helikopterska enota Slovenske vojske, enota za zagotovitev začasnih prebivališč iz Italije, civilna zaščita, gorski reševalci, enota za iskanje in reševanje v urbanih okoljih MUSAR, skavti, taborniki …

Reševalne enote so na petnajstih delovnih točkah prikazale postopke reševanja ob potresu. Vajo je vodil regijski poveljnik civilne zaščite in vodja izpostave Uprave Republike Slovenije za zaščito in reševanje Nova Gorica mag. Samuel Kosmač.

Analiza vaje je potekala v petek, 2. decembra 2016, na Občini Kobarid. Mag Samuel Kosmač je skupaj s prisotnimi vodji sodelujočih služb analiziral vajo in povedal, da je bila vaja uspešno izvedena in za vse sodelujoče zelo poučna ter koristna. Predlagal je izvedbo teoretične vaje v letu 2017, ki bi se ji poleg ekip civilne zaščite iz Posočja pridružile tudi ekipe iz drugih občin.

Ob zaključku srečanja se je vodja vaje vsem sodelujočim ekipam zahvalil za sodelovanje in pomoč pri izvedbi vaje. Posebej se je zahvalil članom Prostovoljnega gasilskega društva Breginj, ki so se maksimalno angažirali in pripravili vse potrebno za izvedbo praktične vaje v Breginju.

Poveljnik štaba Civilne zaščite Občine Kobarid Marko Lavrenčič se je zahvalil Upravi Republike Slovenije za zaščito in reševanje za vso podporo in pomoč, ki jo je bila Občina Kobarid deležna v okviru obeležitve 40. obletnice potresa.




Oglejte si tudi