Projekt je bil priložnost za povezovanje učencev z dedki in babicami ter za ohranjanje kulturne in osebne dediščine. Dogodek je bil zelo dobro sprejet tako med učenci kot med starimi starši. Medgeneracijsko druženje je bilo ganljivo in spodbudno. Babice in dedki so se razveselili priložnosti, da delijo svoje zgodbe in veščine, medtem ko so učenci z zanimanjem prisluhnili in se naučili novih stvari.
Teden pisanja z roko je bil več kot le projekt – bil je priložnost za povezovanje generacij, deljenje izkušenj in spodbujanje ustvarjalnosti. Zaradi pozitivnega odziva bomo tudi v prihodnje vključevali podobne aktivnosti, ki krepijo vezi med učenci in njihovimi družinami. Poleg krepitve ročne pisave je dogodek prinesel toplino, medgeneracijsko razumevanje in ustvarjalno izražanje.
Projekt je bil zasnovan tako, da je pisanje z roko vključil v različne šolske predmete. Učenci so pokazali veliko zanimanje za pisanje z roko in ustvarjanje estetsko dovršenih izdelkov. Večina jih je izrazila, da jih je projekt motiviral za bolj natančno in lepše pisanje. Učitelji so poudarili, da je bilo vključevanje pisanja z roko v različne predmete zelo uspešno. Dejavnosti so obogatile pouk in učencem približale ročno pisavo na različne načine.
Teden pisanja z roko je s svojo vsestransko zasnovo pokazal, da lahko ročno pisanje igra pomembno vlogo pri različnih predmetih. Bil je odličen primer, kako lahko šola na ustvarjalen način krepi osnovne veščine, spodbuja kreativnost in ohranja pomembnost pisanja z roko tudi v digitalni dobi. Projekt je bil uspešno izveden pri vseh predmetih, kar je omogočilo celostno izkušnjo in poudarilo pomen pisanja z roko kot pomembne veščine v življenju.
Aleksandra Vidovič, likovna pedagoginja, je izbor izdelkov učencev uredila v čudovito razstavo v šolski avli po smiselnih sklopih:
- Vonj po preteklosti, Diši po ljubezni, Ko spomini zadišijo – literarno ustvarjanje
- Zgodovinski trak vonjav
- Ko zadiši … v angleškem jeziku
- Vonj po onesnaženem zraku pri pouku geografije, Vonj držav
- Listi iz starih spominskih knjig
- Srečanje z dedki in babicami v 2. b razredu in v 6. a in 6. b razredu ter njihovi zapisi spominov
- Ko zadiši iz knjige receptov
- Nadaljevanje pesmi Kje so tiste stezice pri glasbeni umetnosti
- Vonj po športu
- Družinske fotografije in njihovi opisi – spomini iz starih časov
- Pismo neznancu …
Projekt Teden pisanja z roko s temo »Ko spomini zadišijo« je bil odlično sprejet pri učencih in učiteljih. Poudaril je pomen ročnega pisanja v različnih kontekstih ter spodbujal osebno izražanje in kreativnost. Zaradi pozitivnih odzivov bomo projekt z veseljem vključili tudi v prihodnje aktivnosti.
Koordinatorica projekta: Sonja Lenarčič




