Izberi drugo občino

Registracija
Napoved za sobota, 17.11.2018

pretežno jasno
Popoldne bo povečini sončno, le ponekod v notranjosti Slovenije občasno zmerno oblačno. Pihal bo veter vzhodnih smeri, na Primorskem zmerna do močna burja. Najvišje dnevne temperature bodo od 4 do 9, na Primorskem do 12 °C.
1°C | 8°C
2°C | 4°C
Opozorila
Sobota, 17.11.2018 ob 11h
Danes in jutri bodo najmočnejši sunki burje predvsem v Vipavski dolini lahko presegli hitrost 100 km/h.
pretežno jasno
Nahajaš se tukaj: Novice Šolstvo Osnovna šola

OSNOVNA ŠOLA

| |
21.11.2017      22:04
A A

Deli:

Najprej sem se zbudil, se oblekel in si umil zobe. 12. 10. 2017 ob 10.30 sva se s sestro Mio odpravila do šole. Tam smo imeli kosilo. Ko smo pojedli, smo se oblekli v majčke. Razdelili smo se na štiri delavnice. Najprej sem bil pri likovni, potem pa še pri glasbeni delavnici. Čakali smo na avtobus, ampak ker ga ni bilo kar dolgo, smo se lahko odšli igrat na igrala. Ko je prišel avtobus in nas pobral, smo se pripasali in odpeljali v Kidričevo. Na prvi postaji, pri Talumu, so izstopile modre majčke. Odšli smo do druge postaje, tam so izstopile vijolične majčke. Ko pa smo prišli do tretje, smo izstopili jaz, Mia, Anida in Blaž. Imeli smo oranžne majčke. Odšli smo v Park mladosti, kjer so nekateri učenci pripravljali kuliso za predstavitev Unicefa. Mi pa smo narisali kolesa za 140 kolesarjev. Ko smo dokončali, smo na liste šli risat svoja imena, ki smo jih odnesli učiteljici za likovno umetnost. Ko je bilo te delavnice konec, smo se z rdečo ekipo zamenjali in odšli na glasbeno delavnico. Tam smo peli pesem Vem, da danes bo srečen dan, to sem začutil že zjutraj. Ko smo se naučili to pesem, smo odšli nazaj v Park mladosti. Tam smo nastopili s to pesmijo, ki smo se jo naučili. Ta dan mi je bil zelo všeč.

Marcel Turk, 5. c

Lovrenc na Dr. polju

Mentorica: Andreja Emeršič

UNICEF

12. 10. 2017 sem se zjutraj ob 8. uri zbudila in si naredila zajtrk. Ko je bila ura 10.45, sem se odpravila v šolo. Nato smo v šoli imeli kosilo. Po kosilu smo se odpravili ven in čakali na avtobus, da nas odpelje v Kidričevo na delavnice: Kidričevo – Otrokom prijazno UNICEF-ovo mesto. S sošolci smo bili razdeljeni v različne skupine. Avtobusa ni bilo, zato smo se lahko še nekaj časa igrali. Avtobus je literarno skupino odložil pri tovarni Talum, skupino za zgodovino pri gradu oz. občini, glasbeno in likovno skupino pa pri šoli. Jaz sem bila pri zgodovini in vodila nas je gospa učiteljica Jana. Odpravili smo se na pohod in se pri vsaki opisni tabli ustavili. Učiteljica nam je razložila, kako je bilo v času druge svetovne vojne, in sicer kakšne so bile bolnišnice, da so bile tudi ženske medicinske sestre, da je bilo včasih v Kidričevem kopališče … Nato smo se odpravili na pokopališče, kjer smo videli grobove pokopanih vojakov iz druge svetovne vojne, ogledali smo si kapelico. Raztegnili smo si klopce in narisati smo morali, kar smo videli. Končane risbe smo oddali učiteljici. Pripeljali so nam malico, ki smo jo v miru pojedli. Odpravili smo se do tovarne Talum, kjer smo se zamenjali z literarno skupino in smo tri ure pisali pesmice. Jaz sem napisala dve pesmici. Učitelji sta na koncu izbrali štiri najboljše in tisti učenci so morali potem nastopati na prireditvi. Skupaj z literarno skupino smo se odpravili v Park mladosti. Ko smo prišli, smo se postavili po barvah in prikazali mavrico. Župan in predstavnik Unicefa sta podpisala pogodbo in od tedaj naprej je občina Kidričevo včlanjena kot petnajsti kraj v Zaščito otroka UNICEF. Vse skupine so predstavile, kaj so počele. Na koncu so prvi, drugi in tretji razredi nekaj zaplesali in zapeli. Ko je bilo prireditve konec, smo se lahko odpeljali domov z avtobusom ali pa so po nas prišli starši.

Valentina Turk, 5. c

Lovrenc na Dr. polju

Mentorica: Andreja Emeršič

Povezave:slike
0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Kidričevo!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!

Koledar dogodkov Preglej vse
PRAZNIČNI BUS NAPOVEDNIK
26.11.2018 | Tečaji in delavnice
Otroška božična delavnica z DPD Svoboda

Bodite prvi pri oddaji mnenja.