V šoli so učenci dnevno brali izbrano knjigo, nato pa so vsebino poljubno poustvarjali.
Skupina učencev, ki je brala Hektorja (D. Zupan), je izdelala strip s svojo zgodbo o psu Hektorju, ki je poletel v vesolje.
Bralci Moje Nine (J. Vidmar) so na šolskem hodniku pripravili športne igre, ki so prilagojene otrokom s posebnimi potrebami. Izdelali so tudi vlak, saj jih je Nina tako rada gledala.
Knjiga Naprej v preteklost (M. Dekleva) je bila navdih za izdelavo časovnega stroja z vso potrebno elektrifikacijo.
Kosovirjema na leteči žlici (S. Makarovič) sta učenca izdelala žlico iz stiroporja, iz katere rastejo paradižniki.
Na koncu dneva so združili ideje snovalci žlice in časovnega stroja ter bralci Hektorja in Moje Nine. Nastale so povsem nove zgodbe novih razsežnosti, v katere so jih ponesla krila domišljije.
S skupnim branjem bomo nadaljevali skozi vse leto, čeprav je projekt zaključen. Saj branje je zabavno!
Polona Lešnik, prof.