V letošnjem šolskem letu sem jo izvajala kot dejavnost razširjenega programa. V njo so bili vključeni drugošolci. Z otroki smo se srečevali enkrat tedensko. V taki dejavnosti se razvijajo znanje, odnosi, vrednote in stališča, ki se nanašajo na kulturno-umetniško izražanje in ustvarjanje. Otroci s sodelovanjem v učnih dejavnostih, ki spodbujajo aktivno učenje in pridobivanje izkušenj, razvijajo svoje kulturno-umetniške potenciale. Razvijajo tudi pozitiven odnos do kulture in umetnosti ter se navajajo na aktivno in kakovostno preživljanje prostega časa. V njih se vzbujajo veselje in pozitivna čustva do glasbe ter razvijata odgovornost in smisel za sodelovanje pri skupnem igranju na glasbilo. Ob tem se razvijajo glasbene sposobnosti (melodični, ritmični, harmonski posluh, estetsko oblikovanje, muzikalnost) in izvajalske spretnosti (tehnika igranja).
Otroci so v letošnjem letu spoznali poglavitne značilnosti glasbenih zapisov in osnovno orientacijo v njih. Dobro poznajo kljunasto flavto, njej sorodne instrumente in njene dele. Usvojili so pravilno držo telesa, instrumenta in prstov, pravilno pihanje v ustnik ter pravilno postavitev ustnika na ustnice. Naučili so se dihati s prepono ter igrati na blokflavto tiho in glasno, hitro in počasi. Spoznali so notno abecedo v razponu od d1 do c2, notne vrednosti celinka, polovinka in četrtinka ter njihov zapis.
Pravo veselje je spremljati mlade glasbene nadobudneže, kako iz ure v uro napredujejo. Zaigrati znajo že deset pesmic. Da je v to, da iz instrumenta izvabiš melodijo pesmi, vloženega veliko truda in vztrajnosti, bi potrdili vsi glasbeniki. Zato iskrene čestitke vsem mojim malim »glasbenim kolegom«, flavtistom, da so se prebili do tega. Ponosna sem na vse.
Suzana Menoni - Planinšek




