Otroci so jim z radovednostjo sledili in tako gozd doživeli še na povsem drugačen način – opremljeni z informacijami, ki so bile tudi podkrepljene z izkušnjo o tem, kaj je gozd, kaj vse najdemo v njem – o različnih rastlinskih in živalskih vrstah ter njihovem in našem sonaravnem bivanju. Veselja in otroške radovednosti ni pokvaril niti dež, ravno nasprotno, oblečeni v pelerine so otroci še z večjim navdušenjem odhiteli v gozd ter ga raziskovali in doživljali v deževnem vremenu.
Otroci preko čutnih zaznav in gibanja spoznavajo sebe in okolje, v katerem se gibajo. Odrasli k temu pripomoremo tako, da jih spodbujamo k prepoznavanju občutij, zaznav in doživetij.Znanje, pridobljeno z izkušnjami, neposrednim opazovanjem in učenjem v naravi, ostaja trajno vpeto v otrokovo zavest in tvori trdno osnovo za vsa nadaljnja spoznavanja samega sebe in sveta.
Vzgojiteljici Polona Kopušar Mrzel in Petra Iljaž Ripak



