Prvi dan obiska smo goste sprejeli s kratkim kulturnim programom, ki so ga pripravili naši učenci od 1. do 4. razreda. Program je vključeval glasbene točke, plesne nastope in igre, ki so predstavile našo kulturno dediščino. Po kulturnem programu so se gostje udeležili pouka v razredih od 1. do 4., kjer so se vključili v različne učne dejavnosti. Sledil je obisk učilnice v naravi, kjer so se učenci seznanili z naravoslovnimi vsebinami in sodelovali v praktičnih aktivnostih na prostem. Popoldne smo za goste pripravili delavnice, kjer so ob družabnih igrah, likovnem ustvarjanju, športnih igrah, pletenju, tehniki in tehnologiji, glasbeni delavnici in Masterchefu lahko ustvarjali in se učili novih veščin.
Zadnji dan obiska smo se odpravili na podružnično šolo, kjer smo gostom pripravili predstavo »Kdo je napravil Vidku srajčico?«. Predstava jim je približala slovensko literaturo in gledališko ustvarjanje. Zatem smo se odpravili na ogled bližnje kmetije Medved, kjer so nas zelo lepo sprejeli ter učencem predstavili različne živali in kmetijske dejavnosti. Obisk smo zaključili z igrami na igrišču, da so se učenci sprostili in se še zadnjič skupaj poveselili.
Mednarodno sodelovanje in izmenjave kot je bila ta, so izjemno pomembne za vse vpletene. Takšna srečanja omogočajo učencem, da spoznavajo nove kulture, jezike in navade, kar prispeva k širjenju njihovih obzorij in razumevanju sveta. Prav tako se ob teh srečanjih tkejo nova prijateljstva, ki lahko trajajo vse življenje. Učitelji imajo priložnost izmenjati izkušnje in dobre prakse, kar pripomore k izboljšanju kakovosti poučevanja na obeh šolah.
Gostujoči učenci in učitelji so ob odhodu izkazali hvaležnost za topel sprejem in bogat program, ki smo jim ga pripravili. Skupaj smo preživeli tri nepozabne dni, polne učenja, druženja in zabave. Upamo, da bomo imeli priložnost takšno izmenjavo ponoviti tudi v prihodnje, da bomo tako še naprej krepili mednarodne vezi in prijateljstva.
Organizacijski odbor srečanja – Jana Jerenec, Mateja Krajnc, Mateja Očko in Tomaž Klajdarič




