Izberi drugo občino

Registracija
Napoved za četrtek, 16.08.2018

jasno
Zvečer in ponoči bo pretežno jasno.
16°C | 32°C

Tadeja Brezavšček (učenka 9. a OŠ Kanal) nagrajenka Roševih dni v Celju 2018

Podelitev nagrad v Celju. Foto: arhiv OŠ Kanal
Deli:

Tadeja Brezavšček je dekle z mnogimi talenti in zanimanji. Piše poezijo in prozo, izjemno lepo riše, sodeluje pa tudi na tekmovanjih z različnih področij. Pesmi je začela pisati že v petem razredu. Sama pravi, da je čutila potrebo izliti na papir vsa svoja občutja, misli, razpoloženje …

V letošnjem šolskem letu je sodelovala v Pedagoški akciji Zveze delovnih invalidov Slovenije. Za svoj literarni prispevek je bila nagrajena s knjigo, prispevek pa je bil objavljen v zborniku prispevkov omenjene pedagoške akcije.

Na Maratonu poezije 2018, ki ga organizira Osnovna šola Odranci, je prejela srebrno priznanje, v preteklem šolskem letu pa bronasto.

Vsako leto in tako tudi letos sodeluje na literarnem natečaju o domovini, ki ga organizira Osnovna šola Vič.

Letos se je prvič odzvala na literarni natečaj Roševi dnevi, in kot vidimo, je bila zelo uspešna.

Naj omenimo, da Tadeja tudi zelo rada bere, pri bralni znački tekmuje že deveto leto, prav tako tekmuje za bralno značko iz angleščine, kjer je lani prejela zlato priznanje.

Udeležuje se tudi tekmovanj iz biologije, kemije, znanja o sladkorni bolezni in astronomije, kjer je prejela že številna priznanja.

Mentorica Zvonka Cigoj,

OŠ Kanal

ŽIVLJENJEPIS

Rojena sem bila 16. avgusta 2003 v Šempetru pri Gorici. Kot edinka odraščam v ljubeznivi družini v malem mestecu Kanal ob Soči v bližini Nove Gorice. Vrtec sem obiskovala v svojem domačem kraju in tu obiskujem deveti razred osnovne šole. Ob šolskem delu namenjam svoj prosti čas prijateljem, psički Dini, ukvarjam se tudi z risanjem in peko slaščic. Skupaj z mamo in očetom obiskujemo visokogorje, v poletnih dnevih plavamo, v zimskem času smučamo in skupaj raziskujemo skrite kotičke Slovenije.

Zaključujem deveti razred, šolanje pa bom nadaljevala na splošni gimnaziji v Novi Gorici. Želim si postati arhitektka.

Tadeja Brezavšček, 9. a,

OŠ Kanal

Tadeja je zapisala takole:

»Dne 21. 3. 2018 ob 11.00 sva z očetom pričela najino dvourno potovanje do Celja. To mesto sva obiskala z namenom, da prevzamem nagrado, ki sem jo kot finalistka prejela na Roševih dnevih 2018 za poslano pesem. Finalisti smo se zbrali v Glasbeni šoli Celje. Sledila je predstavitev posameznega finalista in njegovega dela, nato pa smo dali še kratke intervjuje in pričela se je podelitev nagrad.

V okviru Roševih dni poteka omenjeni literarni natečaj za osnovnošolce tretje triade. To je odlična priložnost za vse mlade ustvarjalce, da predstavijo svoja dela. Toplo ga priporočam vsem, ki imate veselje do pisanja.

Naslednji dan pa smo bili finalisti povabljeni še v Center za poezijo Tomaža Šalamuna v Ljubljani na branje svojih avtorskih del. Spremljala sta me oba starša. To je bil prav poseben večer, ki se je pričel ob glasbi in končal s prozo ter poezijo, vmes pa je potekal pogovor z nami − nagrajenci.

Svojega uspeha sem bila zelo vesela, prav tako moji domači in mentorica Zvonka Cigoj.«

0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Kanal ob Soči!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!

Lokalni časopis Most
Razstava keramike Po Lucie Rie
23.08.2018 | Ostalo
Razstava "Avtor meseca"

Bodite prvi pri oddaji mnenja.