Pred enim letom je svoja vrata za občane prvič odprla občinska blagajna občine Kanal ob Soči, v kateri je uporabnikom javnih storitev omogočeno plačevanje položnic na enem mestu in brez provizije.
Ideja o odprtju občinske blagajne se je pojavila že pred leti, toda za izvedbo je bilo potrebno poiskati ustrezno lokacijo, dobavitelje ustrezne programske in strojne opreme, zagotoviti pisarniško opremo, skleniti pogodbe s pravnimi osebami, pripraviti Pravilnik o blagajniškem poslovanju, pridobiti soglasje Banke Slovenije ter izobraziti kader, kar je za občino predstavljalo strošek.
Občina je v najkrajšem možnem času in z minimalnimi stroški zagotovila vse pogoje za delovanje občinske blagajne in jo, s 5.8.2014, odprla v prostorih občine.
V začetku delovanja je bilo vključenih 12 pravnih oseb (podjetja, zavodi), danes pa je v projekt vključenih 22 pravnih oseb, za katere občinska blagajna izvaja inkaso blagajne. Medsebojna razmerja s pravnimi osebami imamo urejena s pogodbami o izvajanju storitve inkasa. Pri svojem poslovanju moramo upoštevati tudi določila in priporočila Banke Slovenije.
V občinski blagajni sprejemamo položnice, ki jih izstavljajo: Občina Kanal ob Soči, Osnovna šola Kanal, Osnovna šola Deskle, Glasbena šola Nova Gorica, Komunala Nova Gorica d.d., Fertis d.o.o., Primorske novice d.o.o., Gimnazija Tolmin, Gimnazija Nova Gorica, RTV Slovenija, E 3 d.o.o., Dnevnik d.d., Delo d.d., VZAJEMNA Zdravstvena zavarovalnica d.v.z., GEN-I d.o.o., Šolski center Nova Gorica, KATE Nova Gorica, DOM Stanovanjsko gospodarstvo d.o.o., Center za socialno delo Nova Gorica, TRIGLAV, Zdravstvena zavarovalnica d.d. , Dom upokojencev Nova Gorica ter Svobodna misel d.o.o.
Ugotavljamo, da smo z uvedbo občinske blagajne dosegli cilje, ki smo si jih zadali na začetku projekta. Občanom Občine Kanal ob Soči smo omogočili plačevanje položnic brez provizije za pretežni del storitev raznih distributerjev. Ocenjujemo, da je v času od odprtja občinske blagajne do danes le-to obiskalo okoli 4400 občanov. Plačanih je bilo že več kot 12.800 položnic. Obisk se mesečno povečuje in tak trend pričakujemo tudi v prihodnje. Občina Kanal ob Soči bo tudi v bodoče prisluhnila potrebam občanov in v projekt občinska blagajna sprejemala nove ponudnike storitev.
Tekst: Tanja Kogoj




