Podjetnik Jani Markočič (JM Motocenter, Kromberk) zelo pozdravlja takšne akcije, kot je bila predstavitev novogoriških podtjetnikov na Bevkovem trgu, saj da je zelo lepo in dobro, ko se skupinsko predstavljajo razne dejavnosti. Poleg obiskovalcev stojnic je zanj pomembno tudi pletenje novih vezi in poznanstev: »Zadovoljni smo bili tako z organizacijo, kot tudi z obiskovalci in priznati moram, da je bila prisotnost na Bevkovem trgu dobra poteza za našo obrt. Veliko je bilo namreč ljudi, ki za našo ponudbo sploh niso vedeli, predvsem zato, ker smo šele slabo leto na novi lokaciji v Kromberku. Veliko jih je kasneje prišlo do naše trgovine, kjer so z navdušenjem spoznali našo bogato ponudbo in se k nam še vračajo.« Markočič je član OOZ NG že pet let, torej od dne, ko je stopil na samostojno pot. V članstvu vidi koristi ne samo zaradi podobnih promocijskih akcij, temveč tudi zaradi bogate bere raznovrstnih delavnic in predavanj, ki jih zbornica ponuja svojim članom.
Sobotni majski dan je na predstavitvenih stojnicah preživel tudi podjetnik Peter Černe (CENTER REVITALIZACIJE, Kromberk): »Ideja skupne predstavite se mi je zdela simpatična in praktična, da so lahko ljudje na enem mestu, v centru mesta, dobili veliko informacij o ponudbah in storitvah, ki jih obkrožajo. Zanimanja je bilo dovolj, nekateri so samo potipali, drugi pa konkretneje spraševali po naših proizvodih in storitvah, s čimer je bil za nas uresničen namen naše prisotnosti na Bevkovem trgu. Glede na interes podjetnikov bi v prihodnje veljalo razmisliti še o kakšni drugačni postavitvi, o nekakšni vodeni poti med stojnicami, tako kot na sejmih, da si ljudje res ogledajo vse ponudnike in morda pri njih pridobijo tudi kakšen popust… Tukaj moramo tudi sami razstavljavci pomisliti, kako bi čim več ljudi privabili,« je z optimizmom zaključil Černe.
Valter Faganelj (Copigraf d.o.o.) pozdravlja iniciativo OOZ NG o predstavitvi obrtnikov in podjetnikov v sklopu Praznika vrtnic, saj da je to lepa priložnost, kjer se lahko čimveč družbenih sektorjev prepleta med seboj: »Lepo je, da ima vsako mesto svoj praznik, ki ga je treba dodobra izkoristiti in čimbolj prepletati zgodbe, ki pišejo naš vsakdan. Drznem si reči, da je bilo iz strani obrtnikov, ki smo zgrabili priložnost promocije preko OOZ NG, dogajanje na Bevkovem trgu dobro, še več odlično sprejeto. Ne morem pa isto povedati o obisku tega »enodnevnega sejma«, saj imam občutek, da je Nova Gorica kot neko spalno naselje: med delovnim tednom je vse polno ljudi, ko pa se vrata pisarn, trgovin in delavnic zapro, takrat pa nastane nek mrk, ki ga je bilo čutiti tudi v soboto, ko smo bili na trgu. Tam nekje med 13. in 17. uro smo si med stojnicami delali družbi obrtniki…,« v dvomu komentira Faganelj, a kljub temu optimistično zaključi najin pogovor: »Danes je promocija za obrtnika in podjetnika nujno zlo, bi lahko rekli zaradi velikega stroška le te. Ker je draga, moramo zgrabiti za vsako možnost promocije, ki se nam ponuja in na nas samih je, da potem iščemo strategije in načine kako se najbolje predstaviti javnosti. Všeč mi je, da nam je OOZ NG ponudila to priložnost, saj smo se tako lahko na Bevkovem trgu družili z našimi stalnimi in potencialnimi strankami, kar ni zanemarljivo, saj pri vsem napredku in razvoju tehnologij še vedno največ obvelja pristen človeški odnos. Mar ne?,« me nasmejan izzivalno pogleda v oči. Valter strinjam se z vami, največ veljajo druženje in pristni odnosi ter vztrajnost in pozitiven odnos v svojih prepričanjih. (izjava v avtorizaciji)


