Organizator: Območna obrtno-podjetniška zbornica Nova Gorica
Celovita šola trženja« je sistematično oblikovan sklop 7 delavnic, ki zajema ključna znanja s področja marketinga, prodaje in komuniciranja, s poudarkom na uporabi praktičnih tehnik in orodij, s katerimi bomo znatno povečali svoj uspeh na trgu, povečali število vaših kupcev in prodali več.
Iz vsebine:
Več informacij: http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/kljucna-trzenjska-vprasanja-na-vasi-poti-do-uspeha
Iz vsebine:
- Kako so se spremenile nakupne navade in vrednote končnih in poslovnih kupcev?
- Razumevanje faz procesa nakupnega odločanja in pomen vključevanja našega podjetja v zgodnje faze nakupnega procesa
- Prodajni proces je le odsev nakupnega procesa, kjer je nakup le zadnja faza
- Glavni namen, naloge in razlike osnovnih faz prodaje: pre-sales, sales, after sales
- Osnovne faze prodajnega procesa: koliko jih v resnici poznamo?
- Kaj je prodajni lijak in koliko prodajni proces »pušča« (koliko prodajnih priložnosti izgubimo)
- Izboljšajmo učinkovitost naše prodaje: kako generiramo več potencialnih kupcev in kako lahko preprečimo njihovo uhajanje
- Kvalificiranje prodajnih priložnosti: načini za strukturirano generiranje kvalificiranih leadov
- Dober prodajni proces potrebuje vodenje, obvladovanje, nadzor in nenehno skrb za kakovost
- Najpogostejše napake, ki zmanjšujejo učinkovitost prodajnega procesa in kako se jim izognemo?
Več informacij: http://www.ooz-novagorica.si/dogodki/kljucna-trzenjska-vprasanja-na-vasi-poti-do-uspeha