Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
2°C
JUTRI
13°C
4°C
GLASBENA ŠOLA EMIL ADAMIČ, ZAVOD ZA GLASBENO VZGOJO IN IZOBRAŽEVANJE, DOBROVA
Šola, Ostale šole in tečaji

GLASBENA ŠOLA EMIL ADAMIČ, ZAVOD ZA GLASBENO VZGOJO IN IZOBRAŽEVANJE, DOBROVA

Predstavitev

Predstavitev Glasbene šole Emil Adamič
Glasbena šola Emil Adamič praznuje 10 let obstoja! Kako hitro se obrne čas. Ko sta pred desetimi leti
Borut Dolinar in Matej Rihter z ustanovitvijo Glasbene šole vizionarsko napovedala razvoj glasbe v
Občini Dobrova – Polhov Gradec, jima je le peščica iskreno prikimala. Kljub množici preprek in izzivov
sta vztrajala in Glasbena šola je svojo dejavnost širila tudi na druge občine, kjer strokovno vodeno
glasbeno izobraževanje ni bilo na voljo. V tem času je Glasbeno šolo Emil Adamič obiskovalo preko
600 učencev, vse od najmlajših v Glasbeni pripravnici in osnovnošolcev na učenju instrumenta, do
odraslih, ki so svojo željo po igranju uresničili v zreli dobi. Strokovno izobraževanje na visoki ravni se
je pokazalo pri številnih zlatih priznanjih, ki so jih učenci dosegli na slovenskih in mednarodnih
tekmovanjih. Še posebej so ponosni na že tretjo generacije učencev, ki so osnovno izobraževanje
zaključili in se vpisali na srednjo glasbeno šolo ter tako zakoličili svojo profesionalno glasbeno pot.
Pomembnost glasbenega izobraževanja na lokalnem področju so potrdile tudi uradne institucije, saj
je Glasbena šola Emil Adamič od leta 2016 vpisana v Razvid zasebnih glasbenih šol pri Ministrstvu za
izobraževanje, znanost in šport, kar pomeni, da poučevanje lahko poteka po Javno priznanem
programu s pridobitvijo uradnega spričevala.
V Glasbeni šoli poteka pouk večine instrumentov (tolkala, trobila, godala, pihala, kitara, solopetje,
klavir) ob obveznem obiskovanju Nauka o glasbi. Učenci sodelujejo na šolskih prireditvah, na
kulturnih prireditvah v domačem kraju ter v župnijah. Kako plodno je sodelovanje in povezovanje
Glasbene šole v družbi je prepoznalo Ministrstvo za kulturo, ki je Glasbeni šoli Emil Adamič podelilo
naziv organizacije posebnega družbenega pomena. Svojo inovativnost je dokazala tudi v zelo
zahtevnem času epidemije, kjer se je v najkrajšem času učenje preselilo »na daljavo« in se je
izobraževanje lahko praktično nemoteno nadaljevalo.

S poznavanjem glasbene zgodovine, glasbenih zvrsti in znanjem igranja glasbila učenci
pridobijo preko glasbenega udejstvovanja potrebno širino in delovne navade za življenje ali
celo usmeritev za profesionalno pot. Na nas odraslih je, da jim to možnost še naprej
omogočamo.

Zadnje vsebine