Logo MojaObčina.si

Horjul

JUTRI
11°C
7°C
SOB.
12°C
8°C
Deli
2873

Naše poslanstvo je zagotoviti dobro kakovost življenja v Horjulu

Na kratko smo novo direktorico občinske uprave Urško Marolt že predstavili, tokrat pa boste lahko podrobneje spoznali njeno delo in vizijo ter kadrovske spremembe.

Koliko časa ste že zaposleni v občinski upravi, kaj so bile predhodne zadolžitve?

Na Občini Horjul sem zaposlena 12 let, je pa to že moje četrto delovno mesto. Poleg nadomeščanj dveh porodniških odsotnosti, eno v financah vrtca, drugo v financah občine, sem večino časa delala na področju družbenih dejavnosti.

 

Kako vidite vizijo občine in kakšno vlogo imata direktor in župan?

Glede na izkušnje na občini bi rekla, da je županova vloga predvsem ta, da ideje s terena vnese v vizijo občine, direktorjevo delo pa, da poskrbi za uresničitev te vizije, krmari celotno upravo preko postopkov birokracije in poskrbi, da stvari tečejo gladko. Seveda je zaradi raznovrstnosti dela in majhnega kolektiva zelo pomembno, da je delovna klima prijetna in urejena ter imamo strokoven in kakovosten kader, ki lahko poskrbi za uspešno realizacijo idej in projektov.


Katere zadeve vam trenutno pomenijo največ službenih obveznosti?

Trenutno imamo zastavljenih kar nekaj velikih projektov, za katere smo že kar močno zavihali rokave in jih uspešno peljemo preko mlinov birokracije. Če naštejem le glavne, so to: gradnja poslovilnega objekta na Vrzdencu, medgeneracijsko središče pri OŠ Horjul, prizidek vrtca, kanalizacija in čistilna naprava Žažar, dom krajanov Žažar. Vsekakor je prioriteta pripeljati zastavljene projekte do izvedbe v skladu z načrti in roki, poleg tega pa smo odprti tudi za nove pozitivne ideje. Tudi zato pozivam vse občanke in občane, da s svojim predlogi pridejo do nas. Pri svojem delu se bom predvsem zavzemala, da bomo vse občane obravnavali enakopravno in poskrbeli za dobro in kakovostno bivanje v tej naši lepi občini. 

 

V občinski upravi je opaziti tudi nekaj novih obrazov, kako ste izpeljali te kadrovske spremembe?

Žal se trenutno stanje na trgu odraža tudi v tem, da so nekateri sodelavci odšli drugam. V zadnjem letu so namreč evropska sredstva za naložbe in splošna ekonomska rast ter fleksibilnost zasebnega sektorja poskrbeli za kar nekaj kadrovskih menjav tudi pri nas. Z veseljem pa lahko povem, da smo uspeli popolniti vse nastale kadrovske vrzeli, ki so se odprle med poletjem, in verjamem, da bomo s sedanjo ekipo sodelavcev uspešno krmarili tudi naprej. Lahko priznam, da mi je v veselje delati v takem kolektivu in smo se kot ekipa odlično ujeli, kar mislim, da se vidi tudi pri našem delu. Z nami je zdaj že nekaj časa sodelavka Petra Dobnikar, ki skrbi za vse, kar je povezano z urejanjem okolja in prostora. Prepričala nas je s svojimi bogatimi izkušnjami s področja nizkih gradenj in tudi s pozitivno energijo, ki jo izžareva, saj se ne ustraši zahtevnih projektov in je vedno nasmejana. Čisto na novo pa je prišla Urša Nagode, ki jo boste srečali v sprejemni pisarni oziroma se vam bo prijazno oglasila na telefon, ko nas boste poklicali na občino. Na delovno mesto za pokrivanje družbenih dejavnosti pa se iz sprejemne pisarne seli Urša Remškar.

 

Besedilo in foto: Peter Kavčič

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi