LAS STIK vabi na delavnico Izboljšajte trženje turističnih produktov s pomočjo metode storytellinga v sredo, 31. 1. 2023, ob 9.00 v Kulturno-kongresnem centeru Dolenjske Toplice, II. nadstropje, sejna soba. Izkoristite izjemno priložnost, ki vam bo pomagala izboljšati trženje vaših turističnih produktov. Suhoparna sporočila bomo spremenili v privlačne zgodbe, ki prepričajo in prodajajo.
O delavnici: Ste pripravljeni narediti korak naprej v razvoju in povezovanju lokalnega turizma? Delavnica vam bo razkrila, kako lahko uporabite moč storytellinga, pripovedovanja zgodb pri povezovanju ponudnikov in izboljšanju trženja turističnih produktov.
Zakaj zgodba:
Človek je od nekdaj tesno povezan z zgodbami. Večina zgodovine bi bila težko zapomnljiva in nezanimiva, če ne bi bila dopolnjena z zgodbami. Zgodba je način komuniciranja s ciljnimi javnostmi (turisti, turističnimi ponudniki, lokalno skupnostjo…). Vsaka zgodba ni dobra zgodba. Dobre zgodbe vedno prinašajo nekaj novega, obetavnega in nepričakovanega.
Kaj boste pridobili:
- Vsak podatek ima lahko zgodbo, vsak človek je zgodba zase, vsak dialog je zanimivejši, če je oplemeniten z zgodbo.
- Razumevanje zakaj so določene besede nujna sestavina zgodbe.
- Kako spremeniti suhoparne podatke v zanimivo zgodbo.
- Spoznali boste zakaj in kdaj uporabiti zgodbo kot sredstvo komuniciranja.
- In še veliko več…
Kdo so predavatelji
- Andrej Pompe, svetovalec, predavatelj, pisec knjig in člankov. Ima več kot tridesetletne izkušnje v trženju turizma in sicer kot strateški in kreativni vodja ter soustvarjalec projektov kot so: I feel Slovenia, Slovenija moja dežela, Znamka Bled in Žalec,…
- Damjan Glazer, preko 20 let v industriji. Še posebej ga zanima področju kulturne in naravne dediščine s poudarkom na vključevanju dediščinskih vsebin v turistično ponudbo.
Prijave in informacije: Delavnice so del projekta STIK v zgodbah, zato je udeležba za vse udeležence brezplačna. Svojo udeležbo potrdite prek e-pošte na naslov las-stik@ciktrebnje.si ali pokličite na telefonsko številko 07/34 82 103.

