Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
12°C
JUTRI
16°C
4°C
Oceni objavo

Teden otroka na OŠ Polhov Gradec

Ne dovolimo, da zaradi raznovrstnih težav, stisk in bolečin, s katerimi se sooča vsak izmed nas in so del slehernega življenja, spregledamo dobro, ki nas obdaja na vsakem koraku. Le poglej in spoznaj, da je tvoje življenje (tudi) lepo in da se imamo skupaj dobro. 
Zgornja spodbuda je bila nekakšen interni cilj dejavnosti, ki smo jih pripravili v okviru letošnjega tedna otroka, ki je potekal v tednu od 3. do 9. oktobra pod gesIom SKUPAJ SE IMAMO DOBRO. Naše učence, pa tudi celotno šolsko osebje, smo želeli spodbuditi k ozaveščanju »dobrega okrog sebe«. V ta namen smo stene hodnikov, kjer se zadržujejo naši učenci in učitelji, polepili s pozitivnimi mislimi in afirmacijami, da bi tako na tih in nevsiljiv način vlivale upanje, veselje, sočutje in mir. Učence smo spodbudili, naj poiščejo misel, ki jih najbolj nagovarja, da pa bi bili za branje bolj motivirani, smo jim ponudili še majhen izziv. Ena misel na stenah avle je bila podvojena, in kdor jo je našel, je misel napisal na listek, se podpisal in zadevo oddal v posebno zbirno škatlo. V ponedeljek, po koncu tedna otroka, je sledil žreb, ki je srečnemu izžrebancu prinesel simpatično nagrado. 
Na ravni oddelkov je skupina učencev za vsakih prvih pet minut vsake prve ure v tednu otroka pripravila aktivnost, ob kateri so izkušali, da se imajo skupaj dobro. To so bili razni skeči, družabne igre, izzivi, dobra šala, spodbudna zgodba, ples, pesem … Izbor smo prepustili ustvarjalnosti in domišljiji naših otrok. Poleg tega so tudi v razredih vsak dan na vidno mesto pritrdili eno pozitivno misel, ki jih je spremljala tisti dan.
Zadnji korak tega internega načrta je bil, da so si učenci misel, ki jim je posebej padla v oči, sneli s stene šole in si jo vzeli zase, da jih bo lahko na skrivnosten način opogumljala še naprej. 
Preko omenjenih aktivnosti smo želeli učencem in zaposlenim sporočiti, da smo lahko zadovoljni in se imamo dobro tudi zato, ker imamo drug drugega. Osredotočili smo se na pomen povezanosti, druženja, medsebojnih odnosov, prijateljstva, sodelovanja in zaupanja. Med drugim smo želeli učencem sporočiti tudi to, da so druženje v živo, pogovor v živo in skupne dogodivščine nekaj, kar pomembno prispeva k dobremu počutju vseh vključenih in pozitivno vpliva na počutje in duševno zdravje vseh vključenih, kar je bil tudi globalni namen letošnjega Tedna otroka. K sodelovanju smo povabili tudi starše, in sicer z namenom in željo, da tudi doma spodbudijo svoje otroke in skupaj preživijo teden (ali pa vsaj dan, dva, tri ...) brez zaslonov in se znotraj družine pogovorijo in dogovorijo, na kakšen način bi lahko, namesto pred zasloni, skupaj preživeli čas, se posvetili drug drugemu in se imeli dobro. 
Skratka, želeli smo, da velja: »Skupaj se imamo dobro – (tudi) brez zaslonov«. Ker to (še) zmoremo in znamo, kajne? In to ne samo v tednu otroka. 
Učenci so za pripravljene dejavnosti izkazovali precej zanimanja, kakšen vpliv oz. učinek so imele oz. bodo imele vse te dejavnosti, pa težko rečemo, saj je notranje razpoloženje težko meriti. Že od začetka smo delovali z zavestjo, da če bo ta naša akcija dobrih misli vsaj nekoga potolažila, mu polepšala dan in dvignila njegov pogled kvišku in če velja misel: »Več, kot bo dobrih misli prešlo ta planet, lepši bo ta svet,« potem je bilo in je vredno.

Tim za oblikovanje tedna otroka na OŠ Polhov Gradec Darja Malovrh in Mateja Zgonc Benkovič





Oglejte si tudi