SOB.

V nedeljo poteka skozi občino Argonavtski maraton - občasne zapore ceste

V nedeljo, 18.6.2023, poteka Argonavtski maraton, štart je ob 8.30 uri na Vrhniki, tekmovalci prav tako vozijo skozi Borovnico, Podpeč in Brezovico. Na območju naše občine bodo kolesarili približno med 8.50 in 9.15 uro.

Start maratona je na Jelovškovi cesti na Vrhniki in zavije levo proti Borovnici, nadaljuje proti Podpeči, Notranjim in Vnanjim Goricam (med 19km in 21km trasa dvakrat prečka železniško progo) in Brezovici pri Ljubljani, kjer zavije desno na Tržaško cesto.

Pri Paviljonu trasa zavije levo proti Dobrovi ter nadaljuje v smeri Horjula, kjer V Zaklancu zavije desno proti Dolenji vasi pri Polhovem Gradcu. V Polhovem Gradcu, po dobrih 40km vožnje, čaka kolesarje prva okrepčevalnica.

Nato trasa pelje v Polhograjske Dolomite, kjer v Setniku (Zalogu) zavije levo v Jernejčkov graben. Po 5-ih km zavije desno v Medvedov graben, kjer čaka kolesarje 3 km vzpon s povprečnim 6% naklonom do druge okrepčevalnice na Planini nad Horjulom, ki je s 775m nad morjem tudi najvišja točka maratona.

Nato sledi spust proti Suhem dolu. Cesta se tik pred Suhim delom zoži in je odsek zaradi tega nevaren. Od Suhega dola sledi po cesti 407, spust v Kurjo vas, z nevarnim dvojnim 180 stopinjskim ovinkom (prvi zavoj v desno nato v levo). Trasa nato vodi skozi Ljubljanico, Na Pil kateremu sledi spust do odcepa za Šentjošt in se prične 2km vzpon na Šentjošt.

V Šentjoštu se trasa spusti desno v vas Potok. Spust je kratek, vendar zaradi ozke ceste nevaren.

Iz vasi Potok zavije trasa levo v 4km spust proti Podlipi in nato naprej proti Vrhniki, kjer se maraton s ciljem v Delavskem naselju na Vrhniki zaključi.

Prosimo, da v času dirk spoštujete navodila policije in redarjev, da bosta dirki potekali varno in nemoteno. Vljudno tudi vabljeni k spodbujanju kolesarjev in navijanju ob trasi dirk.