Čeprav se začetek ne zgodi naenkrat, smatramo leto 1907, ko je bilo 17. februarja ustanovljeno Društvo za privabitev tujcev za Bohinjsko Bistrico z okolico in občino Srednjo vas, za začetek organiziranega delovanja turizma in s tem Turističnega društva Bohinj, ki vodi, organizira in se ukvarja s turizmom v Bohinju.
Zavezani smo h kakovosti izvajanja naše celotne ponudbe in s tem storitev, predvsem pa nam je pomembno zadovoljstvo naših gostov in obiskovalcev, skratka vsakogar, ki pride v Bohinj. Prisegamo na znanje, samoiniciativnost, odgovornost in predvsem na dobre in poštene odnose.
Ali radi delate v dinamičnem in okolju polnem izzivov? Znate organizirati delo, reševati kompleksnejše probleme, uživate v vodenju in delu z ljudmi?
Če je vaš odgovor da, ste oseba, ki jo iščemo in vabimo medse!
Objavljamo naslednje prosto delovno mesto:
Razpis za delovno mesto: RECEPTOR – PRODAJALEC (M/Ž
Opis del in nalog:
- Zbira in posreduje splošne in turistične informacije gostom, kooperantom in obiskovalcem Bohinja,
- promocija dogodkov in prireditev v kraju,
- opravlja rezervacijsko službo vseh razpoložljivih nastanitev,
- opravlja prijavno odjavno službo za vse razpoložljive nastanitve,
- vrši prodajo različnih ugodnosti in kart, ki so na voljo za goste in obiskovalce Bohinja,
- opravlja obračune za goste (za vse goste vseh razpoložljivih nastanitev) in potrebe računovodstva,
- pripravlja statistična poročila,
- uvaja študente in sezonske delavce v počitniško delo in odgovarja za njihovo delo,
- skrbi za urejenost delovnega mesta,
- prodaja raznih izdelkov,
- komunikacija s kupci in postrežba kupcev,
- svetovanje kupcem in informiranje o izdelkih,
- skrbi za predstavitev izdelkov in urejenost prodajnih polic,
- delo na blagajni,
- skrbi za zalogo v trgovini in obvešča poslovodjo o stanju zalog
- vodenje potrebne dokumentacije in evidenc
- skrbi za urejenost delovnega mesta,
- skrbi za izvajanje varstva in zdravja pri delu,
- druga dela in naloge po nalogu nadrejenega
Odgovornost:
- za pravilno, strokovno, rokovno in kvalitetno izvajanje vseh del in nalog
- za pravilnost vodenja dokumentacije,
- za oblikovanje predlogov in sprememb, ki vodijo k doseganju boljših in učinkovitejših poslovnih uspehov društva
- za gospodarno ravnanje z razpoložljivimi viri in sredstvi dela
- za urejenost delovnega okolja
- za varno opravljanje dela v skladu s predpisi varstva in zdravja pri delu (izjava o varnosti z oceno tveganja)
Izobrazba
V stopnja ekonomske, turistične ali trgovske smeri
Trajanje zaposlitve
Zaposlitev za določen čas 1 leta in poskusno dobo dveh mesecev ter z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas.
Delovni čas
polni delovni čas 8 ur/dnevno, neenakomerna razporeditev delovnega časa
Funkcionalna znanja
- aktivno znanje vsaj enega tujega jezika ter pasivno znanje drugega tujega jezika (angleščina in/ali nemščine in/ali italijanščina)
- poznavanje programskih orodij (MS Office)
- poznavanje blagajniškega poslovanja
- vozniški izpit B kategorije
- dobro pisno in pogovorno izražanje
- poslovni bonton
Želena funkcionalna znanja
- poznavanje trgovinskega poslovanja
- prodajne veščine
Sposobnosti/osebne lastnosti
- natančnost, vztrajnost in doslednost pri delu
- sposobnost kritične in analitične presoje
- sposobnost organizacije in samostojnega dela
- sposobnost skupinskega dela
- inovativnost in iznajdljivost
- komunikativnost
- urejenost
- sposobnost reševanja konfliktnih situacij
Zahtevane delovne izkušnje
najmanj 1 leto na podobnem delovnem mestu (turistično/trgovsko področje)
Poskusno delo
2 meseca
__________________
Pisne prijave s CV-jem in dokazili o izpolnjevanju pogojev pričakujemo najkasneje do 01. 12. 2025
po elektronski pošti na naslov: urska.brlenic@tdbohinj.si
Kontaktna oseba: Vodja strokovnih služb, Turističnega društva Bohinj – ga. Urška Brlenič (tel.: 04 574 60 10)




