Slovenska turistična organizacija skupaj z lokalnimi turističnimi organizacijami izvaja digitalne marketinške aktivnosti na bližnjih trgih v Avstriji, Nemčiji, Švici, Franciji, Madžarski in Italiji. Predvidoma konec julija se bo začela obsežnejša digitalna kampanja v Nemčiji, Italiji, Avstriji, Veliki Britaniji, Franciji, Švici ter na Madžarskem, ob predpostavki, da bodo potovanja iz teh držav mogoča. Digitalno oglaševanje bo potekalo na pomembnejših spletnih kanalih – na Googlu (z Gmail oglaševanjem, iskalnimi oglasi in YouTube video oglaševanjem), na družbenih omrežjih (na Facebooku in Instagramu) ter na pomembnejših vsebinskih medijih na posmeznih trgih (BBC, der Spiegel, der Standard, La Repubblica, Le Figaro, TagesAnzeiger in hvg.hu). V komunikaciji bodo, ob ključnih produktih slovenskega turizma in promocije štirih makro regij ter 35 vodilnih destinacij, izpostavljeni trajnost, varnost, butičnost, bogastvo neokrnjene narave, ne-množičnost naše dežele.
Oceni objavo
Promocija Slovenije in Bleda v tujini
Oglejte si tudi
Objavljeno:
Anketa o trajnostnih prevozih
Objavljeno:




