Jaka Ažman na čelu Turizma Bled
Vodenje Turizma Bled je s 1. aprilom prevzel domačin Jaka Ažman. Ob svoji predstavitvi na občinskem svetu in kasneje na novinarski konferenci je poudaril, da je njegova osrednja naloga povezati deležnike v turizmu med seboj, saj samo s skupnimi močmi, torej vsi, ki se na Bledu ukvarjajo s turizmom, lahko turistični voz potisnejo naprej. Glede promocije Bleda meni, da se je treba osredotočiti na glavne trge, na primer na avstrijskega, ki na Bledu po njegovem mnenju nerazumljivo nazaduje. Jaka Ažman je prepričan, da je na Bledu mogoče izboljšati povezovanje in sodelovanje med deležniki, tako hotelirji in sobodajalci kot gostinci in drugimi. "Tu lahko naredimo pozitiven premik," je poudaril.
Glede promocije Bleda je dejal, da so sicer pomembni vsi trgi, vendar pa se je treba bolj osredotočiti na tradicionalne, bližnje trge. "Na tradicionalnih trgih lahko dosežemo vidno boljše rezultate, zaradi česar bo tudi blejsko turistično gospodarstvo pripravljeno več vlagati v promocijo," je prepričan.
Zavzemal se bo za to, da Bled postane vrhunska turistična destinacija z višjim cenovnim standardom. Turizem Bled pa bo ostal tudi vodilna organizacija znotraj Regionalne destinacijske organizacije Gorenjske, ki ji namerava sam posvetiti veliko pozornosti, zato bo na primeren način razporedil kadre zavoda, v katerem so poleg njega štirje zaposleni. Med njimi ostaja tudi dosedanja direktorica Eva Štravs Podlogar.
Kot je dejal, bodo na Bledu ohranjali tradicionalne prireditve, poskušali pa bodo tudi kaj izboljšati in ustvariti kaj novega. Za organizacijo prireditev namerava oblikovati odbor, v katerem bi sodelovali predstavniki Turizma Bled, Zavoda za kulturo Bled in Občine Bled.
"Moramo se zavedati, da smo na Bledu vsi odgovorni za izgled, tako hotelirji kot prebivalci. Čas je, da vsi sprejmemo vizijo, jo vzamemo za svojo in realiziramo."
Zastavljeni strateški cilji Bleda ostajajo, da bi imeli 6000 ležišč, 850.000 nočitev letno in potrošnja gostov 115 evrov dnevno. Podatki za leto 2013 kažejo, da je bilo na Bledu 4640 ležišč, 600.000 nočitev, dnevna potrošnja gostov pa 100 evrov. V turizmu je zaposlenih 1415 ljudi, medtem ko je strateški cilj 1550.
Kot je ocenil Ažman, je tudi na strani hotelirjev pozitivna energija, da bi sledili zastavljenim ciljem. To dokazujejo obsežna vlaganja v hotele, v katere je bilo lani in letos vloženih več kot pet milijonov evrov. Brez investicij v infrastrukturo uresničitev vizije ne bi bila mogoča, je še povedal Jaka Ažman, ki pozdravlja tudi občinska prizadevanja v izgradnjo obeh blejskih obvoznic, za kateri bo letos občina namenila več kot milijon evrov.



