Vpogled v podatke za odmero NUSZ v letu 2017 je za lastnike in uporabnike nepremičnin oziroma zavezance za plačilo, v času uradnih ur mogoč od 18. 1. 2016 do 15. 2. 2016, pri pristojni osebi v občinski upravi.
Podatke o spremembi zavezanca za plačilo NUSZ lahko sporočite na e-naslov: obcina@bled.si ali jih v času uradnih ur osebno uredite na Občini Bled. Dodatna pojasnila dobite na tel. št. 04 575 01 17 ali 04 575 01 35.
Skladno s 17. členom Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča v občini Bled (Uradno glasilo slovenskih občin, št. 71/15) so zavezanci dolžni sporočiti Občini Bled vse spremembe v roku 30. dni od nastanka le-teh. Odlok predvideva tudi kazenske določbe v kolikor pravna ali fizična oseba sprememb ne sporoči.
Za zagotovitev enakopravnosti obdavčitve občanov pozivamo vse zavezance z netočnimi podatki, da te nemudoma uredite.
Občinska uprava Občine Bled





