Logo MojaObčina.si
DANES
17°C
1°C
JUTRI
21°C
4°C
Oceni objavo

Izobraževanja za turistične deležnike

V torek, 23. marca, je Turizem Bled pripravil predavanje z naslovom Digitalna strategija v turizmu, ki ga je vodil Matej Kalan, ustanovitelj agencije za digitalni marketing Forward iz Kranjske Gore, ki ima dolgoletne izkušnje na področju turizma. Predavanja so se udeležili slušatelji s področja turističnega gospodarstva, ki so podali dobre, pozitivne odzive. Predvsem jim je bilo všeč, da je predavanje pokrilo široko področje digitalizacije, po drugi strani pa ponudilo dovolj globine za boljše razumevanje tematike ter konkretnih informacij, na podlagi katerih se vsak lahko loti izboljševanja vsebin na različnih digitalnih kanalih, ki so aktualni v turizmu.


V torek, 30. marca, sledi drugo predavanje o komunikaciji z gosti na digitalnih platformah, ki ga bo vodila Forwardova sodelavka Manca Jeršin.

Več informacij in prijave na: https://bit.ly/31jmqlS.


Na Turizmu Bled se zavedamo, da so znanja o digitalnem trženju danes nujno potrebna, po drugi strani pa zelo obsežna, zato smo se odločili, da izven tega projekta pripravimo še tretje predavanje o digitalnem oglaševanju, ki bo potekalo po velikonočnih praznikih, v četrtek, 8. aprila.


Prvi dve predavanji sta brezplačni za vse, ki se prijavijo, saj se je Turizem Bled v lanskem letu uspešno prijavil na javni razpis Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo za dvig kompetenc vodilnih turističnih destinacij in razvoj turistične ponudbe v vodilnih turističnih destinacijah v letih 2020 in 2021. Usposabljanja so sestavni del projekta, ki poteka pod operacijo z naslovom Digitalizacija kulturne dediščine v občini Bled v letih 2020/2021 (skrajšano DIGIRIKLI) in jo delno financira Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj. Operacija se izvaja v okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike.


V letošnjem letu bo Turizem Bled v okviru tega projekta izvedel dva sklopa usposabljanj deležnikov v turizmu, s katerimi želi razviti ustrezna znanja in veščine destinacijskih deležnikov turizma s področja zagotavljanja kakovostnih storitev za goste. 

Prvi sklop (na temo Digitalno trženje in spletni marketing turistične ponudbe) se izvaja v marcu, drugi (na temo Kakovost turistične ponudbe) pa bo izveden v prihodnjih mesecih.


Turizem Bled

Oglejte si tudi