Ponosni, da so divja odlagališča stvar preteklosti
Kot je dejal direktor Infrastrukture Bled Janez Resman, je takšno divje odlagališče prvo v zadnjih dvanajstih letih. Komunalni delavci so ga nemudoma počistili, kršitelj pa je bil za svoje ravnanje ustrezno sankcioniran. Direktor je ob tej priložnosti pohvalil občanke in občane za njihovo vestnost pri ravnanju z odpadki, za delovanje v smeri ohranjanja naravnih danosti in skrb za neoporečno pitno vodo.
Komunalno podjetje Infrastruktura Bled je divje odlaganje odpadkov uspešno zamejilo tudi zaradi ponujene možnosti odvoza odpadkov »od vrat do vrat« ter z ustanovitvijo zbirnega centra, kjer zbirajo 32 različnih vrst odpadkov. Slednji deluje vse delovne dni med 7. in 19. uro, ob sobotah pa med 8. in 12. uro.
V
zbirnem centru se ločeni odpadki odlagajo v ustrezne tipizirane zabojnike, ob
prevzemu odpadkov je prisoten delavec zbirnega centra, ki evidentira uporabnika
ter zabeleži količino pripeljanih odpadkov. Kateri odpadki se ločeno zbirajo v
zbirnem centru, lahko preverite tukaj. V prihodnosti načrtujejo, da bodo
uporabniki v zbirni center lahko vstopili z uporabo aplikacije.


Nekomu smeti, drugemu zlato
Občani in občanke v zbirni center prinašajo tudi uporabne predmete, ki naj bi sodili na odpad, a jih komunalni delavci pregledajo in še uporabne in koristne predmete razvrstijo za prodajo v Centru ponovne uporabe Škart. Lani je bilo v Škartu prodanih 6.106,4 kilogramov izdelkov, kar pomeni, da se je zaradi ponovne uporabe zmanjšala količina oddanih odpadkov. Največja masa predmetov je bila prodana julija, ko je znašala 795,7 kilogramov, največje število izdelkov pa se je prodalo avgusta.
Nudijo odvoz posameznih odpadkov od vrat do vrat
Občani in občanke lahko koristijo tudi možnosti odvoza odpadkov po sistemu »od vrat do vrat«, ki vključuje odvoz mešanih komunalnih odpadkov, mešane embalaže, papirja, stekla, biološko razgradljivih kuhinjskih odpadkov, kosovnih odpadkov in zelenega vrtnega odpada. Odvoz določenih vrst odpadkov se lahko naroči tudi preko aplikacije ibled.app, kjer uporabnik po oddaji prejme SMS-sporočilo in/ali e-pošto o predvidenem datumu odvoza.


