Nekdanji predsednik države Borut Pahor, ki je zadnja leta znan po svoji aktivni prisotnosti na družbenih omrežjih in številnih družbeno-odgovornih projektih, je tokrat še posebej presenetil. Sprejel je povabilo k sodelovanju s podjetjem Vitapur in stopil v vlogo modela – v fotografski kampanji je predstavil pižame priznane blagovne znamke Svilanit.
“To je pižama na višji ravni”
Pahor se je svojim sledilcem oglasil s hudomušnim vprašanjem:
“Drage dame, bi partnerju rade podarile najboljšo pižamo? Gospodje, bi se radi razvajali z nečim res udobnim?”


Kot pravi, je nad udobjem pižame iskreno navdušen. Poudaril je, da še nikoli ni nosil ničesar tako prijetnega, obenem pa dodal, da bo vesela tudi partnerica tistega, ki bo pižamo nosil – očitno z namigom na sproščene in nekoliko igrive fotografije kampanje.
Razigrane fotografije, kakršnih pri nekdanjih predsednikih nismo vajeni
Kampanja Vitapur x Svilanit prikazuje Pahorja v bolj sproščeni in igrivi podobi, s katero je znova pokazal, da zna presegati ustaljene okvirje političnega sveta. Čeprav gre za oglasno vsebino, so odzivi javnosti pretežno pozitivni – predvsem zaradi njegove samozavestne in humorne prezence.


Svilanit – blagovna znamka z dolgo tradicijo
Pri Vitapurju so ob sodelovanju zapisali, da je Svilanit z več kot 85-letno tradicijo še vedno sinonim za domačnost in kakovost:
“Vsaka nit pripoveduje svojo zgodbo. Začne se tam, kjer se človek zavije v mehkobo Svilanita.”



![Kako zgraditi brand, ki prodaja? [Napoved Digitalnega Laboratorija 2025] Kako zgraditi brand, ki prodaja? [Napoved Digitalnega Laboratorija 2025]](https://img.mojaobcina.si/img/1/I_MAX_350/12024_1758703777_dl11-wm139of727.jpg)