Zatem je burja bus spremljal jubilejno 50. Barkovljanko v Trstu. Namestil se je na elitni lokaciji v središču Trsta v bližini znamenitega Rdečega mostu ob Velikem kanalu, mimo katerega so se vseskozi valile množice ljudi. Obiskovalci so si lepote Vipavske doline lahko ogledali na treh videih v notranjosti avtobusa, pa tudi s posebnimi trodimenzionalnimi očali.
Pobliže so si ogledali še inovativni produkt iz Vipavske doline – električni poganjalec za odrasle Big Buddy. Največ obiska je bilo pričakovano na predvečer najbolj množične regate na svetu, ko so vipavske dobrote v hipu pošle.
Občina Ajdovščina pa je z burja busom zastopala barve Vipavske doline na letnem srečanju Slovenskega poslovnega kluba v Beogradu. Slovenski poslovni klub združuje kar 140 podjetnikov iz obeh držav, osnovni namen kluba pa je promocija in predstavitev slovenskega gospodarstva v Srbiji.
TIC Ajdovščina