Logo MojaObčina.si
DANES
15°C
8°C
JUTRI
19°C
8°C
Oceni objavo

Drugačnost Vipavske doline privablja

V Ajdovščini smo v primerjavi z letom 2018 lani zabeležili kar 9 % večji turistični obisk. Povečalo se je tudi število nočitev. Dobrim uspehom botrujejo različne aktivnosti v preteklih letih, tudi dobro izpeljani oglaševalski kampanji lanskega poletja »Poletni hiti Vipavske doline«.
Po izjemnem letu 2018, ko je bila Vipavska dolina deležna odlične promocije zaradi priznanja medijske hiše Lonely Planet, je odlične rezultate beležila tudi v letu 2019. Že v letu 2017 je dolina pridobila tudi srebrni znak Slovenia Green Destination. Lani pa je bila uvrščena med top 100 najbolj trajnostnih turističnih destinacij na svetu. Okrepila se je spletna promocija, vzpodbudne rezultate pa prinaša tudi udeležba na številnih tujih in domačih sejmih ter borzah.

 

Leta 2018 so turisti v občini Ajdovščina opravili 28.710 nočitev, v lanskem letu pa skoraj 1.000 nočitev več. Povečalo se je tudi število prihodov – leta 2018 so našteli 13.797 gostov, v lanskem letu pa že več kot 15 tisoč. Tudi nočitve v Mladinskem hotelu v Palah, kjer imajo 50 ležišč, potrjujejo povečanje števila gostov. Leta 2018 so našteli 3.639 gostov, lani 3.822.

 

Pri izvedbi kampanje Poletni hiti Vipavske doline 2019 so poleg Občine Ajdovščina sodelovale še Mestna občina Nova Gorica in občine Renče-Vogrsko, Vipava in Miren-Kostanjevica. S kampanjo so želeli gostom ponuditi več in jih zadržati več časa ter privabiti popotnike, ki se še odločajo ali so nekje v bližini. Cilj kampanje pa je bil tudi povezovati ponudbo in graditi enoten pristop k predstavljanju prednosti naše destinacije. V akcijo se je vključilo kar 80 turističnih ponudnikov iz celotne doline. Gostje so izbirali med raznolikimi aktivnostmi in zbirali žige ter nagrade.

 

Kampanja je potekala na terenu pri ponudnikih in v spletnih medijih. Na lokaciji v Vipavski dolini so sodelujoči ponudniki in turistično informacijski centri s pomočjo posebne publikacije goste spodbujali k ogledu več znamenitosti in k obisku več ponudnikov. V digitalnih medijih, med drugim preko Googla in Facebooka, so v petih evropskih državah oglaševali naše največje znamenitosti in predstavljali naše najmočnejše adute – vino in kulinariko, možnosti za aktivnosti v naravi in zeleno pokrajino. Rezultati spletnih aktivnosti so se beležili ves čas kampanje, najbolj je navdušil podatek, da se je prav na ta račun obisk spletnega portala Vipavska dolina več kot podvojil. Da je akcija dobra, so ocenili tudi ponudniki, ki si želijo nadaljevanja. 

Oglejte si tudi