Logo MojaObčina.si
JUTRI
18°C
6°C
NED.
22°C
9°C
Oceni objavo

Športna konferenca W SPORT še tesneje povezala domače gospodarstvo in šport

V Ajdovščini je v sredo 8. in četrtek 9. marca 2023 potekala prva W SPORT športna konferenca, ki je kot rdečo nit dogajanja, skozi različne načine, osvetlila marketing v športu, predvsem pa poskušala povezati domače gospodarstvo in šport. Na konferenci so bile podeljene tudi tri nagrade, ki so jih prejeli ŽRK Mlinotest, podjetje Incom ter Ultra trail Vipavska dolina.

Pestro športno dogajanje v Ajdovščini se je pričelo v sredo, v Mladinskem kulturnem centru Hiša mladih, kjer so si obiskovalci najprej ogledali razstavo športne fotografije pod katero so podpisani trije vrhunski fotografi, Jure Makovec, Alen Milavec in Uroš Modic. Skupaj so na ogled postavili 15 fotografij, ki prikazujejo domače in tuje športnike ter športne dogodke. Sledil je še pogovor z omenjenimi fotografskimi mojstri, v katerem so razkrili več o delu športnega fotografa, predvsem pa načine, kako se s fotografijo preživljati.

Za njimi so na oder Bara Hiša mladih stopili Andi Bajc, Boštjan Mikuž in Martin Štucin ter razkrili, kaj vse je potrebno za organizacijo velikega in odmevnega športnega dogodka. Iz prve roke so obiskovalci izvedeli več o zakulisju priprave kolesarske prireditve L'Etape, Ultra traila Vipavska dolina in relija po Vipavski dolini.

W SPORT konferenca se je v četrtek preselila v Dvorano prve slovenske vlade in v pestrem popoldanskem dogajanju obiskovalcem ponudila tako primere dobrih praks kot tudi klepete s tistimi, ki so tako ali drugače močno vpeti v športno dogajanje. Kako uspeti z objavami na Tik Toku, so predstavile zaposlene v podjetju Evitas, za njimi pa je na oder stopil Aljaž Močnik iz Odbojkarske zveze Slovenije, ki je zbranim delil svoje bogate izkušnje s področja športnega marketinga.

Malce kasneje je novinarka Petra Marc gostila vrhunske domače športne ase, Andrejo Slokar, Ano Čufer, Marka Grossija in Valterja Birso. Zanimiv pogovor se je dotaknil športnih karier, vzponov in padcev, predvsem pa njihovih izkušenj z medijskimi obveznostmi ter sodelovanja s pokrovitelji.

Sledil je verjetno vrhunec konferenčnega dogajanja, klepet Sandija Škvarča s Tomažem Ambrožičem, ki velja za največjega strokovnjaka na področju športnega marketinga v Sloveniji in obenem lastnika športne agencije Sport Media Focus. Slednji je podelil vrsto zanimivih in koristnih nasvetov, kako bolje poskrbeti za promocijo športa, kako poskušati privabiti več gledalcev na tribune in kako poskrbeti, da bo določena športna zgodba prinesla rezultate, ki si jih je organizator zastavil.

Za zaključek pestrega dogajanja pa so na oder stopili tisti, ki so nekje najvišje na vrhu ajdovske športne piramide. Župan Tadej Beočanin, direktor Zavoda za šport Ajdovščina Uroš Pintar, predsednik Športne zveze Ajdovščina Miloš Popović, Jernej Murn, odgovorni za marketing v podjetju Mlinostest, Boštjan Jerončič, direktor podjetja Incom in Lučka Peljhan, direktorica podjetja I&S Aladin, sicer pa strokovnjakinja na področju marketinga. Dobro uro dolg klepet je osvetlil stanje športa na Ajdovskem, želje in načrte za prihodnost ter načine kako uspešno povezati poslovno in športno zgodbo.

Vsi sodelujoči so se strinjali, da smo v občini Ajdovščina lahko ponosni na bogato športno dogajanje in predvsem na ambicije, ki jih imamo in gojimo. Zagotovo je prostora za napredek še precej, a potrebni so majhni in premišljeni koraki, saj lahko le na tak način dosežemo rezultate, ki bodo domačemu športu v ponos. Najbolj pa so potrebni kakovostni temelji za mlade, ki vstopajo v šport, saj bodo ravno ti, čez čas tisti, ki bodo našo občino ter domače klube predstavljali na večjih in majhnih športnih odrih. Šport zagotovo pomeni številna odrekanja, a po drugi strani tudi veliko da. Športnice in športniki pa so, po besedah gospodarstvenikov, zelo hvaležen in iskan zaposlitveni kader, saj mnogi izmed njih posedujejo prave delovne navade, vztrajnost in željo po napredku, kar je tisto, kar si vsak delodajalec od svojih zaposlenih tudi najbolj želi.

Konferenca se je zaključila s podelitvijo treh W SPORT nagrad. Nagrado za najboljšo promocijo med domačimi športnimi klubi je prejel ženski rokometni klub Mlinotest, podjetje Incom je nagrado prejelo za najboljšo promocijo podjetja skozi športno udejstvovanje, med športnimi dogodki pa v promocijskih aktivnostih najbolj izstopa Ultra trail Vipavska dolina. Nagrade so sicer unikatno delo domače umetnice Hane Karim.

Prva W SPORT športna konferenca se je zaključila s tistim, kar je največkrat tudi namen takšnega dogodka, z druženjem in mreženjem. V prvem letu je bilo največ govora o marketingu, v prihodnje pa bo prišla na vrsto še kakšna druga rdeča nit, ki je tako ali drugače povezana s športom. »Ja, vesel sem, da se je prva športna konferenca na Ajdovskem zgodila. Zadovoljen sem tudi z odzivom publike, ki jo bo z leti zagotovo še več, saj je dogodek novost na naših tleh in marsikdo verjetno ni niti najbolje razumel koncepta in namena tega dogodka. Kljub vsemu sem prepričan, da bo že prva konferenca prinesla določene rezultate, ki bodo v pomoč domačemu športu. Morda ne bodo vidni čez nekaj dni, a v malce daljši prihodnosti zagotovo. Prav je, da se vsaj enkrat letno, na enem mestu, srečajo tisti, ki so tako ali drugače vpeti v šport na Ajdovskem, naša naloga organizatorjev pa je, da jim ob tem ponudimo še koristne nasvete, ki jim bodo v sodelovanju športa in gospodarstva prišli prav. Tokrat smo največ časa posvetili marketingu v športu, prihodnjič pa bomo osvetlili tudi druge teme, ki so ravno tako potrebne za uspešne športne zgodbe. Ob tem bi se še zahvalil vsem, ki so pomagali, da je W SPORT uspel, predvsem vsem sodelujočim in obiskovalcem, ter Občini Ajdovščina, Športni zvezi Ajdovščina, Zavodu za šport Ajdovščina in Mladinskemu kulturnemu centru Hiša mladih za vso podporo, ki je potrebna za organizacijo podobnega dogodka,« je dejal Matjaž Jazbar, eden izmed organizatorjev prireditve, ki bo, kot si vsi akterji želijo, postala tradicionalna.

Oglejte si tudi