V 1. razredu so učenci z igro na prostem dali domišljiji prosto pot in brez danih pripomočkov ustvarili čudovite kreacije iz naravnih materialov ter odigrali igre vlog po lastni domišljiji. Spomnili so se iger svojih staršev in starih staršev, ki so bile še posebej zanimive, izdelali so ropotuljice iz odpadnega materiala ter z njimi spremljali pesmice, ob druženju z višjimi razredi pa so se tudi spoznavali ob družabnih igrah. V tednu otroka jih je obiskal tudi policist in jim dal pomembne napotke za varno pot v šolo. Za zaključek tedna pa so prinesli v šolo še svoje najljubše igrače in se posladkali s čokoladnimi vaflji.
V razširjenem programu pri dejavnosti Pravljice so učenci v okviru Meseca nacionalnega branja in tedna otroka prvošolcem pripravili prijetno presenečenje z avtorsko pravljico 'Zgodba, ki povezuje srce', s katero so jih popeljali v čaroben svet domišljije.
V RAP-u pri dejavnosti Rad nastopam so učenci pripravili dogodek, pri katerem so se izkazali kot bralci in tudi kot mentorji dramskih delavnic. Dogajanje je potekalo v šolski knjižnici, kjer so učenci prebrali avtorsko pravljico z naslovom 'Dedkova in babičina skrita knjižnica'. Prisluhnili so jim tretješolci, ki so se sprva preizkusili kot poslušalci, nato pa so sami prevzeli vlogo dramskih igralcev in zgodbo oživeli na svoj način.
V 4. razredu so učenci pod vodstvom kustosinj in kustosa Goriškega muzeja in predstavnice Pilonove galerije raziskovali industrijsko dediščino naše okolice. Preko delavnic so spoznavali razvoj industrije ter življenje nekoč in danes.
V razširjenem programu pri dejavnosti Likovno snovanje so učenci izdelovali plakate, medtem ko so petošolci pri likovni umetnosti ustvarjali tematske skupinske portrete in pripravili razstavo v avli ter na hodnikih šole.
Na Podružnični šoli Budanje so učenci v dopoldanskem času izvedli različne aktivnosti za boljše počutje, spekli so sanjsko limonino torto in z njo razvajali tudi ostale. Pripravili so tudi dan družabnih iger ter se pošalili na 'Narobe dan'. Na šolski hodnik so pripeli table, na katere so skozi teden zapisovali svoje misli in počutja ob poslanici tedna otroka.
Vsi dogodki so pokazali, kako lahko s skupnimi močmi ustvarimo prijetno, ustvarjalno in povezano šolsko okolje. Veselimo se naslednjih priložnosti, ko bomo lahko ponovno spodbudili ustvarjalnost in vedoželjnost naših učencev.




