Že nekaj let zapored opazujemo upad števila opravljenih bralnih značk med učenci predmetne stopnje, število izposojenih knjig se je v primerjavi z obdobjem pred in po koroni znižalo, čeprav učenci veliko časa med odmori in po pouku preživijo v čitalnici. Vse skupaj nas je spodbudilo k iskanju načina, kako z učenci preživeti čas ob knjigah in jih nagovarjati k branju.
Šestošolce je k skupnemu druženju povabil plakat v obliki rebusa, ki je visel v učilnicah slovenščine in geografije ter v šolski knjižnici.
Med razredno uro so obiskali šolsko knjižnico, kjer so prisluhnili letošnji poslanici ob 2. aprilu, mednarodnem dnevu knjig za otroke, ter si ogledali priročno zbirko Andersenovih pravljic. V učilnici slovenskega jezika so izdelovali knjižne kazalke, ki so jih obogatili z mislimi o branju, v geografski učilnici pa so spoznavali značilnosti Japonske, saj je letošnja poslanica prišla od tam. Po razredni uri so bili učenci ponovno vabljeni med knjižne police, branje pa so popestrili še z miselnimi ugankami na temo japonskih ljudskih pravljic.
Zapisala in fotografirala šolska knjižničarka Nataša Markič