Direktorju Incoma Boštjanu Jerončiču je trak v novo prodajalno pomagal prerezati trak ajdovski župan Tadej Beočanin. Veseli ga, da bodo sladoledi iz Incoma Ajdovcem še bolj pri roki: »To je tudi v skladu z našimi željami, da bi se čim več vitalnih dejavnosti preselilo z obrobja v središče mesta.« Podjetje Incom je že doslej imelo industrijsko prodajalno v Ajdovščini in sicer v sklopu tovarne v industrijski coni na Mircah, s selitvijo v središče mesta pa so se približali tudi domačim kupcem. Lično urejena trgovina je seveda dobro založena s celotno paleto Incomovih izdelkov, seveda prednjačijo sladoledi, ki ji tržijo pod blagovno znamko Leone. Predvsem so mamljive akcijske cene izdelkov.
Incom je sicer tretje največje podjetje v občini, takoj za Mlinotestom in Fructalom. Letni prihodki se bližajo desetim milijonom evrov, ki jih ustvarja približno 140 zaposlenih. Kot sladoledarji pa že nosijo zastavo v Sloveniji, saj ga naredijo več kot 16 milijonov litrov. Sledijo svetovnim trendom in se prilagajo specifičnim tržiščem, saj veliko izdelkov izvozijo ali jih prodajajo pod trgovskimi blagovnimi znamkami. Samo lani so na trg lansirali 60 novih izdelkov, pa ne samo sladoleda, pač pa tudi drugih zamrznjenih sladic.
ep




