Logo MojaObčina.si

Ajdovščina

DANES
4°C
1°C
JUTRI
7°C
0°C
Deli

V Mlinotestu so investicijam v letu 2016 namenili kar 5 milijonov

Kmalu bodo na trgu pekovski proizvodi atraktivnih in sodobnih oblik

Živilskopredelovalna podjetja industrija je zelo zahtevna, podvržena strogim standardom in nadzorom in zaradi izjemno hude globalne konkurence, inovativna in v nenehnem boju za svojega potrošnika. Hkrati z globalizacijo, ki zaradi tehnoloških možnosti postaja povsem realna možnost za vse proizvode tudi v živilski industriji, smo priča usmeritvi v lokalno proizvodnjo, ki jo vse bolj spodbujajo posamezna gospodarstva in po njej vse bolj množično povprašujejo in posegajo tudi končni potrošniki. V Mlinotestu posvečajo vsem tem vidikom veliko pozornost in v tej smeri tudi veliko vlagajo, od vlaganja v tehnologijo, razvoj, infrastrukturo do vlaganja v znanje zaposlenih.

»V zadnjih 20 letih smo v Mlinotestu investicijam v tehnologijo, razvoj in infrastrukturo namenili okoli 73 milijonov evrov, samo v letošnjem letu skoraj 5 milijonov. Gre za finančno visoke, vendar nujne investicije, ki nam omogočajo doseganje dobrih poslovnih rezultatov doma in bolj odločno nastopanje na tujih trgih«, je povedal Danilo Kobal, član uprave Mlinotest.d.
Pekarna v Ajdovščini je sicer nenehno posodabljana, v preteklem in predvsem letošnjem letu pa so s 3-milijonsko investicijo pridobili pomembne kapacitete na programu zamrznjenega kruha, pekovskega peciva ter zamrznjenih krofov. Ob novi termo-oljni več etažni peči, za katero je projektno rešitev z umestitvijo v prostor skonstruiral, proizvedel in tudi montiral goriški Gostol-Gopan, so v pekarni tudi drugi pomembni elementi, ki povečujejo kapacitete pekarne.

Iz nove linije, ki je plod sodelovanje Mlinotesta in goriškega Gostol-Gopana, bodo prihajali na police tudi novi izdelki:

− donutsi (ocvrti in pečeni),

− nove oblike štručk (rezana, kornspitz, pšenična oz. rustikalna),

− rustikalna bombeta,

− pletenka.

Tako domači kot tudi tuji trgi so tudi cilj povečane proizvodnje klasičnega slaščičarskega programa, ki je odslej v celoti centralizirana v Ajdovščini in je v skladu z najzahtevnejšimi standardi. »V svetu se krepi poraba zamrznjenih tort, na tovrstno povpraševanje lahko sedaj zelo dobro odreagiramo tudi v Mlinotestu, zato so dobre torte odslej na voljo domačim potrošnikom, pa tudi potrošnikom v Avstriji, Italiji, na Hrvaškem in na Madžarskem,« je povedal Danilo Kobal, član uprave Mlinotest d.d.

 

Všečkaj objavo

Oceni objavo

Število glasov: 0

Oglejte si tudi

Komentarji

Za komentiranje se morate prijaviti.
Na ta prispevek še ni komentarjev. Bodi prvi!
Digitalni marketing v Slovenij