Eden od pomembnejših delov poslanstva Zavoda za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina je promocija destinacije in njene turistične ponudbe. V preteklih mesecih je bila – v sodelovanju z Javnim zavodom GO! 2025 in v duhu letošnje Evropske prestolnice kulture – promocija pretežno usmerjena v kulturni turizem. Našo destinacijo je v tem času obiskalo na desetine novinarjev in turističnih agentov, rezultate teh delovnih obiskov pa lahko pričakujemo v daljšem časovnem obdobju. V poletnih mesecih pa si Zavod za turizem želi pritegniti več gostov, ki se bodo mudili v Sloveniji ali bodo preko Slovenije potovali v sosednje države. Med gosti, ki bodo bivali v naši destinaciji, pa želi povečati dnevno porabo in jih zadržati na destinaciji dlje.
Zato je v ospredju letošnje poletne oglaševalske kampanje vinsko kulinarična ponudba, ki je tudi sicer paradni konj destinacije. Pod skupnim naslovom Poletna okušanja v Rajski dolini je Zavod za turizem povezal ponudbo vinskih degustacij Odprte kleti, ki jo vsako poletje pripravlja v sodelovanju z Zavodom za turizem TRG Vipava, vinsko kulinarična vodena doživetja in odmevne dogodke, kot so vinski festivali. Oglaševalska kampanja bo vse poletje potekala na evropskih trgih, iz katerih prihaja večina naših gostov: v Italiji, Avstriji, Nemčiji, Belgiji, na Nizozemskem, v Združenem kraljestvu in letos tudi v Franciji. Z vlaganji v prepoznavnost naše vinsko kulinarične ponudbe Zavod za turizem podpira prizadevanja vinarjev, turističnih kmetij, gostincev in lokalnih ponudnikov vinsko kulinaričnih vodenih doživetij, ki so v zadnjem desetletju dvignili kakovost ponudbe na tako visok nivo, da se lahko kosamo z doslej najbolj zaželenimi vinsko kulinaričnimi destinacijami v tem delu Evrope. Med našimi gosti ostajajo najbolj priljubljene vinske pokušine pri vinarjih, največji hit pa je v zadnjih letih Vinski vlak Vipavska dolina. Za nadaljnji razvoj ostaja še veliko prostora, predvsem na področju gostinske ponudbe in njihovih odpiralnih časov. Razloge za počasnejši razvoj gostinske ponudbe lahko iščemo v pomanjkanju ustreznih kadrov, pri čemer pa nismo izjema, saj se s to težavo srečuje vsa Evropa. Eden večjih izzivov Zavoda za turizem za prihodnji razvoj zato ostaja izobraževanje in motivacija mladih za delo v turizmu.
Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina




