Izberi drugo občino
Nazadnje izbrane občine

Poišči občino

Registracija
Napoved za torek, 27.06.2017

pretežno oblačno
Ponoči bo precej jasno.
15°C | 30°C
sreda, 28.06.2017
18°C | 27°C
četrtek, 29.06.2017
18°C | 27°C
petek, 30.06.2017
17°C | 26°C
sobota, 01.07.2017
16°C | 25°C
Opozorila
Ponedeljek, 26.6.2017 ob 18h
Dodatnega opozorila ni.
15°C
30°C
pretežno oblačno
Nahajaš se tukaj: Novice Gospodarstvo

Fructal - trikratni dobitnik nagrade Effie ......


GOSPODARSTVO, DOGODKI

| |
26.03.2013      10:10
A A

Fructal - trikratni dobitnik nagrade Effie 2012


Portorož, 20. marca 2013 - Podjetje Fructal je dobitnik zlate, srebrne in bronaste EFFIE 2012 nagrade, ki jo je dodelila strokovna žirija v okviru že 22. oglaševalskega festivala (SOF), osrednjega dogodka slovenske oglaševalske stroke.


Deli:

Že od leta 1968 Effie Worldwide nagrajuje globalno učinkovitost tržnega komuniciranja. Effie je tako združil moč najboljših raziskovalnih in medijskih organizacij širom sveta, ki strokovno ocenjujejo učinkovitost in rezultate marketinških strategij in kampanj. Nagrado vedno prejmeta podjetje in oglaševalska agencija.

Podjetje Fructal je ponosni dobitnik  treh prestižnih Effie nagrad: Zlati Effie sta prejela Fructal in agencija Pristop za blagovno znamko Fruc in kampanjo ‘Moj Fruc’, ki je navdihnila številne potrošnike, da so kreirali izgled etikete novega okusa Fruc. Srebrno Effie nagrado sta prejela Fructal in agencija Formitas za Frutabela kampanjo ‘Bilbordi za pojesti’, kjer so lahko potrošniki poizkusili nove sadno - žitne rezine Frutabela (slogan ‘ENERGIJA’!). Fructalu in agenciji Pristop je bila podeljena še bronasta Effie nagrada za kampanjo 'Nov ledeno saden Ice Tea iz Fructala', ki je zaznamovala lansiranje nove blagovne znamke Fructal Ice Tea.

»Prestižna Effie priznanja za kar tri najbolj učinkovite kampanje so za Fructal izredno velikega pomena, saj so jih podelili uveljavljeni strokovnjaki in širša javnost. Biti dobitnik priznanj za najučinkovitejše kampanje v današnji tržni tekmi ni lahko. Osvojena priznanja potrjujejo, da je Fructal temeljito in trdo delal na razvoju blagovnih znamk ter ustvarjanju učinkovite in kreativne marketinške strategije, usmerjene predvsem v zadovoljstvo potrošnikov. Osvojena priznanja so za nas vzpodbuda, da vztrajamo na začrtani poti. Naš glavni cilj je nadaljnja krepitev tržne pozicije Fructala v regiji in izven nje. Podobno učinkovite kampanje bomo izvajali tudi na ostalih regionalnih trgih,« je izjavil Goran Medić (na fotografiji prvi z leve), podpredsednik uprave Fructala.

PR




0 (Bodi prvi!)
Oceni članek

Povezani članki
NE ZAMUDI VEČ NOBENE POMEMBNE NOVICE ALI DOGODKA IZ TVOJEGA KRAJA! x
Naroči se na brezplačno tedensko e-izdajo in bodi na tekočem o dogajanju v tvoji občini Ajdovščina!

100 % skrbno bomo varovali vašo zasebnost in odjavili se boste lahko kadarkoli!
Komentiraj novico

Za komentiranje morate biti prijavljeni. Še nimate uporabniškega imena in gesla? Registrirajte se!
Komentarji 0 komentarjev
Za ta prispevek še ni dodanih komentarjev. Bodi prvi!


Časopis Latnik
Številka: 187
Izšla: 26.05.2017
Poglej Pdf
Prelistaj E-izdajo

Bodite prvi pri oddaji mnenja.