Turistične organizacije Zavod za turizem Nova Gorica in Vipavska dolina, ORA Krasa in Brkinov, Skupnost Julijskih Alp ter Promoturismo FVG iz Italije in Turistična zveza Umag iz Hrvaške so letos prvič prijavile pri ETC skupni projekt 'Alps2Adriatic' za skupno predstavitev na ameriškem trgu. Kampanjo, ki se bo izvajala v letu 2025, je podprla ETC in bo sofinancirana z evropskimi sredstvi.
Kampanja bo usmerjena na ameriške turiste z višjo kupno močjo, ki iščejo aktivnosti v naravi, lokalno gastronomijo, turizem na podeželju in jih zanima kultura in zgodovina. Poudarjala bo potovanja izven sezone, trajnostno mobilnost, podpirala lokalne skupnosti in odkrivala še nepoznano skupno destinacijo »Alps2Adriatic« ameriškemu trgu.
Cilj kampanje bo preko poslovnega segmenta pozicionirati regije kot eno destinacijo z avtentičnimi in aktivnimi doživetji, ki podpirajo lokalne skupnosti in ponujajo bogato kulturno in naravno dediščino od Julijskih Alp do Jadranskega morja, preko Vipavske doline in Krasa.