Čez nekaj dni smo se sestale, da bi na osnovi pregledane literature določile obliko vrtička ter izbrale material, s katerim bi ga ogradile in oblikovale stezice med posameznimi sklopi zelišč. Še isti teden smo ob pomoči naših močnejših polovic vrtiček do konca uredile. S pomočjo kostanjevih desk smo gredo razdelili na več delov, v sredini pa oblikovali krog. Pri delu so se nam za kratek čas pridružili tudi učenci POŠ, s katerimi smo že kovali načrt za sajenje. Odločili smo se za zelišča, ki jih poznamo in imamo doma. Proti koncu maja je bil vrtiček že zasajen. Polovico rastlin smo prispevale in zasadile same, drugo polovico pa otroci, ki so nato do konca šolskega leta posajene sadike pridno zalivali, da so se dobro ukoreninile, k vsaki od sadik pa so s pomočjo učiteljic postavili tablice z imeni rastlin.
15. oktobra je Andragoški center Slovenije na našem zeliščnem vrtu posnel prispevek, kako krajani oziroma društvo sodeluje s šolo in kako starejši svoje znanje prenašajo na mlade (medgeneracijsko sodelovanje). Ob tej priložnosti so otroci vzgojena zelišča porezali in jih pod budnimi očesi svojih učiteljic dali sušit na primerno mesto. Nekatera od njih so uporabili za čaj, ki so ga popili na tradicionalnem slovenskem zajtrku. Posamezni primerki vseh zelišč pa pravilno obteženi čakajo na izdelavo herbarija, ki bo ostal v šoli. To pa je že druga faza projekta.