Logo MojaObčina.si
DANES
16°C
3°C
JUTRI
18°C
7°C
Oceni objavo

Predsednik letošnje žirije za nagrade Sempler je Nikola Bubanj

Devetčlansko mednarodno žirijo za nagrade Sempler najboljšim regijskim medijskim strategijam leta bo vodil Nikola Bubanj, izvršni direktor agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans. Prijave na tekmovanje Sempler se odprejo danes, 1. septembra 2016, zmagovalci pa bodo znani na konferenci medijskih trendov SEMPL, ki bo 24. in 25. novembra 2016 v Portorožu.

Tekmovanje Sempler za najboljše medijske strategije v regiji Adriatik bo v okviru konference medijskih trendov SEMPL organizirano že štirinajstič. Tudi letos imajo kreativne in medijske agencije, medijski strategi, oglaševalci in mediji priložnost, da svoje medijske projekte prijavijo v devet tekmovalnih kategorij in se potegujejo za zlate nagrade kot tudi najvišjo nagrado, veliki sempler.

 

O najboljših medijskih projektih v regiji Adriatik bo presojala devetčlanska žirija, v kateri so ugledni strokovnjaki iz regije, ki prihajajo tako iz medijskih agencij kot tudi iz vrst njihovih naročnikov. Predsedniku žirije Nikoli Bubanju, izvršnemu direktorju agencijske skupine Grey Adriatic & Balkans, se bodo pri ocenjevanju pridružili še Dinko Brčić, vodja načrtovanja v hrvaški oglaševalski agenciji BBDO Zagreb, Dali Bungič, izvršna direktorica slovenske agencije Luna TBWA, Iva Djurković, izvršna direktorica srbske medijske agencije OMD Beograd, Marina Kraljić, izvršna direktorica in regijska medijska direktorica v medijski agenciji Unex Media iz Hrvaške, Goran Medić, direktor ajdovskega Fructala, Ana Mirković, izvršna direktorica Inštituta za digitalne komunikacije iz Srbije, Tanja Petrović, vodja marketinga za Srbijo, Črno goro in Makedonijo v podjetju The Coca-Cola Company, in Davor Runje, soustanovitelj hrvaške digitalne agencije Drap.

 

Devetčlanska žirija za nagrade Sempler bo ocenjevala prijavljena dela v devetih kategorijah, in sicer strateška uporaba medijskega spleta, inovativna uporaba komunikacijskega kanala, najboljša ciljana akcija, najboljša izkustvena akcija, najboljša izraba digitalnega okolja, najboljša akcija na družbenih omrežjih, najboljša uporaba mobilnega okolja, najboljša uporaba podatkov in najboljši novi medij/medijski format.

 

Pri presoji prijavljenih medijskih strategij bo upoštevala pet osnovnih meril, in sicer idejno zasnovo medijske akcije, ustrezno ciljanje in razumevanje potrošnika, primerjavo med cilji in doseženimi rezultati (ROI), inovativnost v iskanju (novih) komunikacijskih poti ter stopnjo aktivacije in motivacije ciljne skupine skozi medijsko strategijo in izvedbo.

 

Po besedah Nikole Bubanja, predsednika letošnje žirije za nagrade Sempler, so dobre medijske strategije plod tesnega sodelovanja med naročnikom in agencijo, zelo jasno podanih izhodišč in natančno opredeljenih ter merljivih ciljev. »Zagotovo pa vsaka relevantna in dobra medijska strategija dosega in presega zastavljene medijske cilje, upošteva globalne in lokalne trende oziroma piše nove, učinkovito nagovarja ciljno skupino, ustvarja dodano komunikacijsko vrednost kreativnim sporočilom, upošteva dobre prakse odlično zasnovanih ter izvedenih strategij v preteklosti, kreira nove komunikacijske kanale, piše medijske zgodbe ... in še bi lahko naštevali,« meni Bubanj. Kot še dodaja, mora dobra medijska strategija tvoriti integrirano celoto, kar pomeni, da medije izrabi inovativno, kreativno in celostno.

 

Prijave del na tekmovanje Sempler so možne od 1. septembra 2016 na spletni strani konference SEMPL (www.sempl.si), zadnji rok za prijavo pa je 7. november 2016.

Povezave

www.sempl.si

Oglejte si tudi